ΠΑΟΚ: Κατέθεσε ξανά το αίτημα για επιπλέον ασφάλιση

ΠΑΟΚ - ΠΙΡΙΝ (ΦΙΛΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ) (ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ)
MotionTeam
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ με επιστολή της προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, μετέφερε και πάλι το αίτημα για επιπλέον ασφάλιση σε ενδεχόμενο ποδοσφαιριστών, προπονητών αλλά και υπαλλήλων των ομάδων από τον κορονοϊό.
Στην τηλεδιάσκεψη των επικεφαλής των ιατρικών επιτελείων των ομάδων, την Τετάρτη (6/5) με την αθλητική ηγεσία συμμετείχε και το μέλος της διοίκησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Κυριάκος Κυριάκος.
Η παρουσία του Κυριάκου Κυριάκου συνοδεύτηκε από την παρέμβαση του προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, στον οποίο μετέφερε και πάλι το αίτημα που του είχε απευθύνει ο ΠΑΟΚ, πρόσφατα με επιστολή του για επιπλέον ασφάλιση σε ενδεχόμενο μόλυνσης από τον κορονοϊό, όλων όσων πρόκειται να εμπλακούν στους ποδοσφαιρικούς αγώνες αν και εφόσον ξεκινήσουν τα πλέι οφ.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού παρέπεμψε για μια ακόμη φορά στη διοργανώτρια, λέγοντας πως θα εξετάσει όλα τα θέματα που θα του τεθούν από την Super League.
Photo credits: Eurokinissi