ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Παναθηναϊκός: Deal 18 εκατ. ευρώ για τη διετία με την Cosmote TV

Κάμερα της Cosmote TV σε αγώνα ποδοσφαίρου
Κάμερα της Cosmote TV σε αγώνα ποδοσφαίρου EUROKINISSI SPORTS

Πώς ο Παναθηναϊκός εξασφάλισε το μεγαλύτερο τηλεοπτικό συμβόλαιο της Ιστορίας του, κλείνοντας όλο το "πακέτο" των αγώνων του έως το 2023 στην Cosmote TV.

Η συμφωνία ήταν "κλειδωμένη" εδώ και πολλές εβδομάδες κι απέμενε απλώς η επισημοποίησή της. Έγινε το μεσημέρι της Παρασκευής (13/08) με τον Παναθηναϊκό και την Cosmote TV να περνούν για πρώτη φορά "βέρες", γνωστοποιώντας μάλιστα πως η συνεργασία τους που μόλις ξεκίνησε θα έχει διετή διάρκεια. Όπερ σημαίνει πως οι "πράσινοι" δεν θα συμμετάσχουν σε κεντρική τηλεοπτική διαχείριση την επόμενη αγωνιστική περίοδο, παρά μόνο εάν υπάρξει αλλαγή δεδομένων και συνολικό deal όλων των ομάδων της Super League με το κανάλι της Κηφισίας την αγωνιστική περίοδο 2022/23.

Για την επόμενη σεζόν πάντως, τα ματς του "τριφυλλιού" θα μεταδίδονται από την Cosmote TV, με το "πακέτο" του συνολικού deal να περιλαμβάνει εκτός των άλλων και: Τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες του Παναθηναϊκού, τους εντός κι εκτός έδρας φιλικούς αγώνες των "πράσινων", αλλά και επιλεγμένα παιχνίδια των Πρωταθλημάτων Υποδομής (U19, K17).

Εάν μάλιστα, δεν υπάρξει κεντρική τηλεοπτική διαχείριση στο πρωτάθλημα της Super League 2 (κάτι που θα ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες), είναι πολύ πιθανό να ενταχθεί και ο υπό σύσταση Παναθηναϊκός Β’ στο "μπουκέτο" των μεταδόσεων του συνδρομητικού καναλιού.

Το πιο σημαντικό, εντούτοις, για τον προϋπολογισμό της "πράσινης" ΠΑΕ, είναι το ύψος της τελικής συμφωνίας με την Cosmote TV, που θα αποφέρει στον Παναθηναϊκό σε ετήσια βάση ένα ποσό κοντά στα 9 εκατ. ευρώ. Ήτοι, σχεδόν 18 εκατ. ευρώ στην επόμενη διετία, στο μεγαλύτερο τηλεοπτικό συμβόλαιο στην Ιστορία του "τριφυλλιού", που ξεπερνά κατά πολύ τα 6,8 εκατ. ευρώ που πληρώθηκαν την περασμένη σεζόν 2020/21 από τη NOVA.

Η διοίκηση του Παναθηναϊκού επέλεξε για δεύτερο σερί καλοκαίρι να βγει στην αγορά και να διεκδικήσει ένα πολύ μεγαλύτερο ποσό απ’ αυτό που είχε την αμέσως προηγούμενη σεζόν στα χέρια της.

Πέρσι η διαπραγμάτευση με τη NOVA πέρασε από... σαράντα κύματα, με εκατέρωθεν "βολές" (τις πρώτες εβδομάδες), μέχρι την αλλαγή στάσης στις συζητήσεις των δύο πλευρών τον Σεπτέμβρη του 2020, που οδήγησε στη μονοετή ανανέωση της συνεργασίας τους τις πρώτες ημέρες του Οκτώβρη, αντί ποσού που έφτανε (με τα μπόνους) τα 6,8 εκατ. ευρώ.

Φέτος ο Παναθηναϊκός κινήθηκε στην αγορά για να βρει περισσότερα χρήματα, έχοντας διάθεση εξαρχής να διεκδικήσει ένα συμβόλαιο κοντά στα 9 εκατ. ευρώ, το οποίο αντικατοπτρίζει και την "κανονική" δυναμική του κλαμπ, τουλάχιστον όσον αφορά το μέγεθος των φιλάθλων του (άρα και του αντίστοιχου "καταναλωτικού κοινού"), οι οποίοι ξεπερνούν τα 2 εκατομμύρια στην Ελλάδα.

Με τη NOVA δεν προχώρησε το "τριφύλλι" στο επόμενο βήμα, μετά την πρώτη επαφή που έγινε κι εντέλει βρήκε αυτό που έψαχνε στην Cosmote TV, με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού να εκμεταλλεύονται απόλυτα τις "ειδικές συνθήκες" που είχαν διαμορφωθεί στην αγορά. Ήτοι το "ντόμινο" που δημιουργήθηκε με τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Premier League και την πίεση που είχε πλέον το συνδρομητικό κανάλι της Κηφισίας, για να καλύψει το πρόγραμμά του με ένα μεγάλο brand.

TAGS ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ SUPER LEAGUE INTERWETTEN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ