
Η Καλαμάτα ανανέωσε τον δανεισμό του Γιώργου Παμλίδη Η Καλαμάτα ανανέωσε τον δανεισμό του Γιώργου Παμλίδη
ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Η Καλαμάτα ανακοίνωσε την ανανέωση του δανεισμού του Γιώργου Παμλίδη από τον Άρη. Ο 31χρονος επιθετικός θα βρίσκεται στη Μαύρη Θύελλα και τη νέα σεζόν.
18.07.2025 18:33





































