
Η Χόφενχαϊμ επέστρεψε από το 2-0 κόντρα στην Άουγκσμπουργκ του Γιαννούλη και παραμένει στα ψηλά Η Χόφενχαϊμ επέστρεψε από το 2-0 κόντρα στην Άουγκσμπουργκ του Γιαννούλη και παραμένει στα ψηλά
BUNDESLIGA
Η Άουγκσμπουργκ προηγήθηκε 2-0 στο 14′, όμως η Χοφενχάιμ επέστρεψε και έφυγε με το 2-2 από την έδρα της ομάδας του Γιαννούλη, παραμένοντας στη διεκδίκηση ενός εισιτηρίου για το Champions League. Έχασε πέναλτι στο 85′ ο Κλοντ-Μορίς.
10.04.2026 23:25





































