
"Ντου" από τους οπαδούς της Σεβίλλης στο λεωφορείο της ομάδας - Ο Γκούντελι απηύθυνε ομιλία "Ντου" από τους οπαδούς των Σεβιγιάνων στο λεωφορείο της ομάδας - Ο Γκούντελι απηύθυνε ομιλία
ΣΕΒΙΛΛΗ
Οι οπαδοί της Σεβίλλης περικύκλωσαν το λεωφορείο της ομάδας θέλοντας να εμψυχώσουν τους ποδοσφαιριστές ενόψει του “τελικού” με τη Σοσιεδάδ. Ο αρχηγός της ομάδας, Γκούντελι μίλησε στους φιλάθλους και τους χάρισε τη φανέλα του.
03.05.2026 17:35





































