Ολοκληρώθηκε η αγορά

Τζιλέτ Χικς
Σε Αμερικανικά χέρια ανήκει πλέον και τυπικά η Λίβερπουλ καθώς ολοκληρώθηκε η εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών από τους Τζορτζ Τζιλέτ και Τομ Χικς.
Η εταιρεία των νέων ιδιοκτητών των “κόκκινων” με ανακοίνωση που εξέδωσε γνωστοποίησε ότι ήρθαν σε συμφωνία για την αγορά του 98,6% του πακέτου των μετοχών.
Οι υπόλοιπες μετοχές σύμφωνα με τον νόμο θα τεθούν στην διάθεση του κοινού, ενώ τα νέα “αφεντικά” της ομάδας θα συστήσουν ιδιωτική εταιρεία.