Ολυμπιακός: Το επετειακό τζάκετ που έγινε viral και πόσο κοστίζει

Το νέο επετειακό τζάκετ του Ολυμπιακού έχει γίνει το απόλυτο talk of the town. Η εμφάνιση της ομάδας με αυτό κατά την αναχώρησή της για τη Βαρκελώνη τράβηξε τα βλέμματα, ενώ η συνεργασία με το διάσημο brand Aimé Leon Dore δίνει μια premium διάσταση στην “ερυθρόλευκη” ταυτότητα.
Το νέο επετειακό τζάκετ του Ολυμπιακού έχει ήδη γίνει αντικείμενο συζήτησης, όχι μόνο ανάμεσα στους φίλους της ομάδας, αλλά και στον κόσμο της μόδας.
Οι ερυθρόλευκοι ταξίδεψαν το πρωί της Δευτέρας (20/10) για τη Βαρκελώνη, ενόψει του αγώνα με την Μπαρτσελόνα στο “Μονζουίκ”, φορώντας ένα εντυπωσιακό κομμάτι που τράβηξε αμέσως τα βλέμματα.
Η συλλεκτική αυτή δημιουργία ανήκει στη νέα σειρά που προέκυψε μέσα από τη συνεργασία του Ολυμπιακού με το διάσημο fashion brand Aimé Leon Dore, γνωστό για τη συνύπαρξη αθλητικής και urban αισθητικής.
Το συγκεκριμένο jacket αποτελεί φόρο τιμής στα 100 χρόνια ιστορίας του συλλόγου και ξεχωρίζει για το συνδυασμό απλότητας, ποιότητας και διαχρονικού σχεδιασμού.
Στο σχετικό promo της ομάδας αναφέρεται χαρακτηριστικά: “Η κληρονομιά συναντά το στιλ. Κλασικό. Διαχρονικό. Θρυλικό. Ερυθρόλευκο”, μια φράση που αποτυπώνει με ακρίβεια τη φιλοσοφία της συλλογής. Εκτός από το τζάκετ, η σειρά περιλαμβάνει και αξεσουάρ, όπως σκούφο και κασκόλ, όλα εμπνευσμένα από την ιστορία και το πάθος του Ολυμπιακού.
Αν και η επίσημη τιμή του τζάκετ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, οι εκτιμήσεις βασισμένες σε αντίστοιχα προϊόντα του brand δείχνουν ότι θα κυμανθεί μεταξύ 430 και 860 ευρώ, ενώ τα συλλεκτικά κομμάτια ενδέχεται να ξεπεράσουν ακόμα και τα 1.290 ευρώ.
Η επίσημη διάθεση αναμένεται σύντομα μέσω του e-shop της Aimé Leon Dore, όπου ήδη υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον.
Η συνεργασία του Aimé Leon Dore με τη The North Face για τη συγκεκριμένη κολεξιόν προσθέτει έναν ακόμα λόγο ενθουσιασμού. Πρόκειται για έναν συνδυασμό που παντρεύει τη λειτουργικότητα του outdoor στυλ με την urban κουλτούρα της Νέας Υόρκη, ένα πάντρεμα που δίνει στο επετειακό τζάκετ μια premium, αλλά ταυτόχρονα “γειωμένη” ταυτότητα.
Το αποτέλεσμα; Ένα κομμάτι που δεν είναι απλώς για τους οπαδούς του Ολυμπιακού, αλλά για όσους βλέπουν το αθλητικό στυλ ως τρόπο έκφρασης. Και όπως φαίνεται από τις πρώτες εμφανίσεις της αποστολής στο αεροδρόμιο, το τζάκετ έχει ήδη γίνει must-have item για τη φετινή σεζόν.