Ο ΠΑΟΚ δεν ζήτησε εισιτήρια για Κρήτη

Eurokinissi
Ο προβληματισμός για τη φωτοβολία στη Νέα Σμύρνη έκανε πράξη τις σκέψεις των ανθρώπων του ΠΑΟΚ να μην ζητούν εισιτήρια στα εκτός έδρας παιχνίδια.
Την Τρίτη προέκυπτε από τον ΠΑΟΚ ότι υπάρχουν σκέψεις να μην παίρνει εισιτήρια για τους εκτός έδρας αγώνες, εξαιτίας της ρίψης φωτοβολίδας στην αναμέτρηση με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη. Μια ενέργεια που από τους ανθρώπους του Δικεφάλου θεωρείται αν μη τι άλλο ύποπτη και δημιουργεί ανησυχία για ενδεχόμενη προβοκάτσια.
Μία μέρα μετά, οι σκέψεις γίνονται πράξη κι αυτό διότι η ομάδα της Θεσσαλονίκης, στη σύσκεψη για τα μέτρα τάξης του αγώνα με τον ΟΦΗ στην Κρήτη, δεν ζήτησε εισιτήρια για να εξυπηρετήσει τους φιλάθλους της.
Έτσι ο ΠΑΟΚ, λογικά, θα αγωνιστεί χωρίς τη συμπαράσταση των οπαδών του στην Κρήτη.
Photo credits: Eurokinissi