Ο Ντιόγκο θυμήθηκε τον Ολυμπιακό

Διαβάστε το μήνυμα του Λουίς Ντιόγκο στο twitter μόλις έμαθε πως ο Ολυμπιακός κατέκτησε το 41ο του πρωτάθλημα Ελλάδας.
Ο Ολυμπιακός, αν και δυσκολεύτηκε αρκετά, νίκησε με 1-0 τον Απόλλων Σμύρνης στο “Καραϊσκάκης” και γιόρτασε έτσι την κατάκτηση του πρωταθλήματος με ένα θετικό αποτέλεσμα.
Ένας πρώην ερυθρόλευκος φαίνεται πως παρακολουθεί τις εξελίξεις της ομάδας και φρόντισε να πανηγυρίσει την κατάκτηση του τίτλου στο twitter.
Ο λόγος για τον Λουίς Ντιόγκο, ο οποίος στον λογαριασμό του έγραψε: “Συγχαρητήρια Ολυμπιακάρα”.
Να θυμίσουμε πως ο 27άχρονος Βραζιλιάνος βρέθηκε από το 2008 μέχρι και το 2013 στον Ολυμπιακό (αν και δόθηκε δανεικός σε διάφορες ομάδες).
Μάλιστα σε αυτό το διάστημα πανηγύρισε τρία πρωταθλήματα και δυο Κύπελλα!
congratulation olympiakara
— Diogo (@diogooluis) April 13, 2014