Μουντιάλ 2026: Η Αργεντινή χαλάρωσε με ασάδο και τους Μαρτίνες σε ρόλο ψήστη

Η αποστολή της Αργεντινής οργάνωσε και δεύτερο ασάδο, πριν την αναμέτρηση απέναντι στην Ιορδανία τα ξημερώματα της Κυριακής (28/06, 05:00).
Η Αργεντινή έχει κλειδώσει την πρωτιά στον όμιλο της με 2/2 και 5-0 γκολ, όλα από τον Μέσι.
Η Αλμπισελέστε ετοιμάζεται για την τρίτη και τελευταία αγωνιστική απέναντι στην Ιορδανία την Κυριακή (28/06, 05:00), όμως οι παίκτες και οι το επιτελείο βρίσκουν αφορμή να χαλαρώσουν με την πρώτη ευκαιρία.
Ο Εμιλιάνο Μαρτίνες, με άξιο συμπαραστάτη τον Λαουτάρο Μαρτίνες, οργάνωσαν και δεύτερο ασάδο, το παραδοσιακό ψήσιμο κρεάτων της Αργεντινής.
Το ασάδο περιλαμβάνει κρέατα όπως μοσχάρι, χοιρινό, κοτόπουλο και λουκάνικα τσορίζο, τα οποία μαγειρεύονται σε ανοικτή φωτιά που ονομάζεται παρίγια.