ΠΑΟΚ

Μητσοτάκης σε επίσκεψη στην Ημαθία: “Βλέπω τον ΠΑΟΚ πολύ δυνατό φέτος”

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης Eurokinissi

Στην Μελίκη Ημαθίας βρέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με τον πρωθυπουργό να έχει συνομιλία με παιδάκια και να αναφέρεται στην πορεία του ΠΑΟΚ φέτος.

Στην Μελίκη Ημαθίας του Δήμου Αλεξάνδρειας βρέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Η επίσκεψη του πρωθυπουργού, όπως αποδείχθηκε, είχε και ποδοσφαιρικό ενδιαφέρον.

Η συνομιλία του με παιδάκια πήγε και στην πορεία του ΠΑΟΚ, με τον Μητσοτάκη να αναφέρει: “Δεν ρωτάω εδώ τι ομάδα είστε. Εδώ πολύ ΠΑΟΚ. Βλέπω τον ΠΑΟΚ πολύ δυνατό φέτος”.

Δείτε από το 2:54 και έπειτα:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ