Μίτσελ: “Ξεκινάμε με πολλή όρεξη”

INTIME SPORTS
Ο Μίτσελ, μέσω Faceboοk, έστειλε το δικό του μήνυμα για τον αγώνα του Ολυμπιακού με τη Νίκη Βόλου στο Φάληρο για την πρώτη αγωνιστική της Superleague.
Το δικό του μήνυμα μέσω Facebook έστειλε ο Μίτσελ για τον αποψινό αγώνα του Ολυμπιακού με τη Νίκη στο γήπεδο “Γ. Καραϊσκάκης” για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Ο Ισπανός κόουτς είπε πως η ομάδα του έχει πολλή όρεξη για το ματς μπροστά στο “ερυθρόλευκο” κοινό.