ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Μίτσελ: “Όλα στραβά”

INTIME SPORTS

Ο Μίτσελ δεν μπορούσε να πιστέψει όσο είδα να συμβαίνουν στο "Καραϊσκάκης" τονίζοντας αμέσως μετά το τέλος του ντέρμπι πως όλα πήγαν στραβά για την ομάδα του.

Ο Παναθηναϊκός έφυγε με τη νίκη από το “Καραϊσκάκης” και ο Μίτσελ δεν μπορούσε να πιστέψει την εικόνα που είχαν οι παίκτες του στο παιχνίδι. Ο Ισπανός τεχνικός τόνισε ότι οι παίκτες του έκαναν ένα κακό παιχνίδι και δεν είχε όρεξη να πει πολλά.

Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα στις καθιερωμένες του δηλώσεις στη “NOVA” δεν είχε όρεξη για να πει πολλά.

“Είναι αρνητικές όλες οι σκέψεις μας απ’ το σημερινό παιχνίδι. Δεν εμφανιστήκαμε καλοί, κάναμε κακό παιχνίδι. Μπορούμε να πούμε πως όλα πήγαν στραβά σήμερα…” ήταν το μοναδικά λόγια που είπε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ