ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Μαρτίνς: “Τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες στους πυροσβέστες”

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ / ΦΙΛΙΚΟ / ΟΣΦΠ - ΣΕΝΤ ΤΡΟΥΙΝΤΕΝ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: LATO KLODIAN / EUROKINISSI) Eurokinissi Sports

Ο πρπονητής του Ολυμιακού, Πέδρο Μαρτίνς, εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τους πυροσβέστες για την ακούραστη δουλειά την οποία κάνουν και στη διεθνή κοινότητα.

Ο πρπονητής του Ολυμιακού, Πέδρο Μαρτίνς, εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τους πυροσβέστες για την ακούραστη δουλειά την οποία κάνουν και στη διεθνή κοινότητα. Αναλυτικά το μήνυμά του:

“Έχω στην καρδιά μου όλους όσοι επλήγησαν από τις πυρκαγιές στην Ελλάδα. Θέλω να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες στους πυροσβέστες, για την ακούραστη δουλειά, την οποία κάνουν και στη διεθνή κοινότητα, για όλη την υποστήριξή τους. Εύχομαι να είστε ασφαλείς και να συνεισφέρετε με όποιο τρόπο μπορείτε”.

Ζωντανή ενημέρωση από το NEWS247.GR

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ