ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Μαρινάκης: “Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε”

INTIME SPORTS

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης χαρακτήρισε απόλυτα πετυχημένη τη χρονιά για τον Ολυμπιακό στο μήνυμα του πριν τη φιέστα του 41ου πρωταθλήματος, τονίζοντας ότι αυτό αφιερώνεται στον Σταύρο Νταϊφά.

Λίγες ώρες πριν τον τελευταίο αγώνα πρωταθλήματος κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης στο “Καραϊσκάκης” (19:00), στο οποίο ο Ολυμπιακός θα γιορτάσει την κατάκτηση του 41ου τίτλου της ιστορίας του, ο Βαγγέλης Μαρινάκης έστειλε μήνυμα με αποδέκτες όλους τους φίλους των “ερυθρολεύκων”:

Σήμερα γιορτάζουμε το 41ο Πρωτάθλημα του Ολυμπιακού μας. Γιορτάζουμε μια ακόμα στάση σε ένα δρόμο γεμάτο δόξα και επιτυχίες. Γεμάτο με τα βήματα των νικητών της Ιστορίας που κάνουν υπερήφανους τους Έλληνες σε όλες τις γωνιές του κόσμου.

Η φετινή πορεία στον 41ο τίτλο επιβεβαίωσε την κυριαρχία του Ολυμπιακού στην Ελλάδα και σε συνδυασμό με την εξαιρετική μας πορεία στο Champions League όρισαν μια απολύτως επιτυχημένη χρονιά για τον σύλλογο.

Το Πρωτάθλημα αυτό, όλη η Ολυμπιακή Οικογένεια το αφιερώνει στον Σταύρο Νταϊφά, ένα μεγάλο Ολυμπιακό, ένα μεγάλο Ηγέτη, έναν ΝΙΚΗΤΗ.

Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε.

Ζήτω ο Ολυμπιακός!, αναφέρει η γραπτή δήλωση του διοικητικού ηγέτη των Πειραιωτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ