ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Μαρινάκης: “Δεν χρειαζόμαστε πυροτεχνήματα”

INTIME SPORTS

Την πεποίθηση του πως ο Ολυμπιακός θα πάει ακόμη καλύτερα στην Ευρώπη εξέφρασε ο Βαγγέλης Μαρινάκης, επαναλαμβάνοντας πως οι "ερυθρόλευκοι" θα ενισχυθούν σημαντικά στις μεταγραφές.

Συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό “ΒΗΜΑ FM” παραχώρησε την Παρασκευή (23/5) ο Βαγγέλης Μαρινάκης, όπου αναφέρθηκε στον δεύτερο γύρο των εκλογών την προσεχή Κυριακή (25/5) αλλά και τα σχέδια του για τον Ολυμπιακό.

Ο πρόεδρος της πειραϊκής ΠΑΕ υποστήριξε πως η ομάδα του δεν χρειάζεται μεταγραφές – πυροτεχνήματα καθώς κινείται βάσει προγράμματος, ενώ επανέλαβε πως θα υπάρξει ουσιαστική ενίσχυση στο ρόστερ που θα βοηθήσει τους “ερυθρόλευκους” να επιτύχουν μια ακόμη καλύτερη -από την φετινή- πορεία στην Ευρώπη.

“Θα κάνουμε πολλές μεταγραφές. Δεν χρειαζόμαστε πυροτεχνήματα, έχουμε πρόγραμμα. Στην επίθεση θα πάρουμε δύο παίκτες και έναν στο κέντρο.

Θα είναι παίκτες οι οποίοι θα βοηθήσουν τον Ολυμπιακό στο Champions League γιατί ο Ολυμπιακός έχει μια πάρα πολύ καλή πορεία, απλώς είχε μια άτυχη στιγμή στο Μάντσεστερ.

Οι παίκτες που θα έρθουν θα βοηθήσουν να πάμε ακόμα καλύτερα, ο σεβασμός στο εξωτερικό για τον Ολυμπιακό έχει ανέβει πάρα πολύ και εμείς θέλουμε να πάμε ακόμα πιο ψηλά”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Βαγγέλης Μαρινάκης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ