ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Κρύο, χιόνι και… ήλιος υποδέχθηκαν τον Ολυμπιακό

Στις 12:50 ώρα Ελλάδας προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο του Κιέβου η πτήση που μετέφερε την αποστολή του Ολυμπιακού, ενόψει του αγώνα με την Ντνίπρο για τη φάση των "32" του Europa League (19/2, 20:00GR).

Οι ερυθρόλευκοι συνάντησαν κρύο (μείον 3 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία), χιόνι, αλλά και ηλιοφάνεια. Ολοι αποβιβάστηκαν χωρίς κανένα πρόβλημα και κατευθύνθηκαν στο ξενοδοχείο.

ΚΙΕΒΟ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Στέφανος Λεμονίδης – Γιώργος Περπερίδης

Σύμφωνα με την πρόγνωση καιρού το βράδυ της Πέμπτης, όταν και έχει προγραμματιστεί το παιχνίδι, η θερμοκρασία αναμένεται να πέσει δέκα βαθμούς κάτω από το μηδέν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ