Η Σκανδιναβία τον πληγώνει

Ο Ολυμπιακός δεν κέρδισε τη Μάλμε κι έφυγε από τη Σκανδιναβία για μία ακόμη φορά χωρίς να πάρει τη νίκη. Δείτε ποιες ήταν οι τρεις προηγούμενες... (VIDEOS)
Με ήττα 0-2 έφυγε από το Malmö New Stadium με αντίπαλο την Μάλμε ο Ολυμπιακός. Οι ερυθρόλευκοι δεν έχουν κερδίσει ποτέ τα δυο πρώτα παιχνίδια στους ομίλους της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης, ενώ η αρνητική παράδοση στη Σκανδιναβία όσον αφορά στο Τσάμπιονς Λιγκ συνεχίστηκε για τους “ερυθρόλευκους”.
Συγκεκριμένα ο Ολυμπιακός έχει αντιμετωπίσει Ροζενμποργκ (δυο φορές) και Μόλντε στο παρελθόν, μετρώντας δυο ήττες και μία ισοπαλία. Συνολικά σε τέσσερα παιχνίδια εκτός έδρας, ο Ολυμπιακός μετρά 1 ισοπαλία και 3 ήττες.
Ας τα δούμε αναλυτικά…
Σεζόν 1997-1998
Ρόζενμποργκ – Ολυμπιακός 5-1 (1η Οκτωβρίου)
Ολυμπιακός – Ρόζενμποργκ 2-2
Σεζόν 1999-2000
Ολυμπιακός – Μόλντε 3-1
Μόλντε – Ολυμπιακός 3-2 (20 Οκτωβρίου)
Σεζόν 2005-2006
Ολυμπιακός – Ρόζενμποργκ 1-3
Ρόζενμποργκ – Ολυμπιακός 1-1 (23 Νοεμβρίου)
Σεζόν 2014-2015
Μάλμε – Ολυμπιακός 2-0 (1η Οκτωβρίου)