Γιώργος Σαββίδης: “Ευχαριστώ την ΑΕΚ για τη φιλοξενία”

SUPERLEAGUE / ΑΕΚ - ΠΑΟΚ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΣΑΓΙΑΣ / EUROKINISSI)
Eurokinissi Sports
Ο Γιώργος Σαββίδης με Instastory ευχαρίστησε την ΑΕΚ για τη φιλοξενία και σχολίασε το επεισόδιο στα δημοσιογραφικά του ΟΑΚΑ.
Με Instastory ο Γιώργος Σαββίδης, τα ξημερώματα της Δευτέρας (4/2), αναφέρθηκε στο επεισόδιο στα δημοσιογραφικά του Ολυμπιακού Σταδίου, σημειώνοντας πως κανείς δεν επιτέθηκε σ’ εκείνον ή στους ανθρώπους του ΠΑΟΚ, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε την ΑΕΚ για τη φιλοξενία.
Συγκεκριμένα, ο Σαββίδης έγραψε: ” Για να ξεκαθαρίσουμε. Πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ΑΕΚ για τη φιλοξενία τους, όλα ήταν τέλεια.
Είναι μεγάλο ψέμα, κανείς δεν επιτέθηκε σε εμένα ή στους ανθρώπους μας και φυσικά δεν αντεπιτεθήκαμε. Υπήρξε μία μικρή ένταση μεταξύ κάποιων μπροστά από το μπουθ μας. Τίποτα το ιδιαίτερο. Πάνω απ’ όλα είμαστε άνδρες και παραδεχόμαστε αν συμμετέχουμε σε κάτι, αλλά δεν θέλουμε να εμπλακούμε σε ψεύτικες ειδήσεις.”