ΠΑΟΚ

Φερέιρα: “Η διαφορά με τον αγώνα πρωταθλήματος ήταν το γκολ”

Ο προπονητής του ΠΑΟΚ, Αμπέλ Φερέιρα, υποστήριξε με δηλώσεις του στην Cosmote TV ότι η ομάδα του έπαιξε καλά και πήρε δίκαια την πρόκριση στην ημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας.

Ο ΠΑΟΚ εξασφάλισε την πρόκριση για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας επικρατώντας του Παναθηναϊκού 1-0 στο ΟΑΚΑ. Ο προπονητής του Δικεφάλου, Αμπέλ Φερέιρα, μίλησε στην κάμερα της Cosmote TV τονίζοντας ότι η μεγάλη διαφορά από τον αγώνα του πρωταθλήματος ήταν το γεγονός ότι η ομάδα του σκόραρε στην πρώτη καλή της στιγμή.

“Ο ΠΑΟΚ έχει αποδείξει πως έχει ποδοσφαιριστές να αγωνιστούν σε όλες τις διοργανώσεις, από τη στιγμή που η ενδεκάδα της περασμένης εβδομάδας έπαιξε καλά και πήρε τη νίκη θεώρησα καλό να βάλω την ίδια ενδεκάδα. Η διαφορά με το ματς πρωταθλήματος ήταν πως στην πρώτη μας καλή στιγμή καταφέραμε και σκοράραμε σε αντίθεση με εκείνη τη φάση. Παίξαμε καλά και θεωρώ ότι προκριθήκαμε δίκαια” ανέφερε ο προπονητής του ΠΑΟΚ, Αμπέλ Φερέιρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ