Έτσι έζησαν το ντέρμπι στον Ολυμπιακό

Δείτε πως έζησε ο κόσμος του Ολυμπιακού τον αγώνα κόντρα στον Παναθηναϊκό και στιγμές από τα αποδυτήρια της ομάδας μετά την λήξη της αναμέτρησης (VIDEO).
Ο Ολυμπιακός πανηγύρισε την πρώτη του εντός έδρας νίκη απέναντι στον Παναθηναϊκό ύστερα από περίπου 4 χρόνια. Η χαρά ήταν μεγάλη για το τρίποντο απέναντι στον αιώνιο αντίπαλο τόσο στις τάξεις του κόσμου όσο και στους παίκτες της ομάδας.
Οι φίλοι των Πειραιωτών πανηγύρισαν δεόντως το γκολ του Τάσου Αυλωνίτη, ενώ στα αποδυτήρια των “ερυθρολεύκων” έγινε ένα μίνι-πάρτι μετά το φινάλε της αναμέτρησης, με τον σκόρερ να βρίσκεται στο επίκεντρο.
Στο επίσημο κανάλι του Ολυμπιακού στο YouTube ανέβηκε η παρακάμερα του κυριακάτικου ντέρμπι. Όλα εκείνα που δεν είδαν όσοι παρακολούθησαν τηλεοπτικά το ματς. Με λίγα λόγια, η άλλη ματιά του ελληνικού Clasico μέσα από το “ερυθρόλευκο πρίσμα”.
Είναι και το κομμάτι των Black Sabbath, το Iron Man, πολύ δυνατό και δένει υπέροχα με τις εικόνες του βίντεο που επιλέχθηκαν από το ντέρμπι του Φαλήρου.