Ανακοίνωση για τα εισιτήρια με Μάντσεστερ

INTIME SPORTS
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός γνωστοποίησε πως όσοι διαθέτουν κάρτες διαρκείας θα έχουν προτεραιότητα για να βρεθούν στις εξέδρες του "Ολντ Τράφορντ".
Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η ερυθρόλευκη ΠΑΕ αναφορικά με τα εισιτήρια για τη μεγάλη ρεβάνς της 19ης Μαρτίου με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
“Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ενημερώνει τους φίλους της ομάδας μας ότι για τα εισιτήρια του εκτός έδρας αγώνα με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχουν προτεραιότητα μόνο οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας.
Οι υπόλοιποι φίλαθλοι δεν θα εξυπηρετηθούν αφού τα εισιτήρια του αγώνα έχουν εξαντληθεί.”.