ΠΑΟΚ

ΑΕΚ – ΠΑΟΚ: Το σχόλιο του Σαββίδη για το επεισόδιο στα δημοσιογραφικά

Μετά την ένταση στα δημοσιογραφικά του ΟΑΚΑ ο Γιώργος Σαββίδης έκανε Instastory που το δείχνει να κάθεται σταυροπόδι στο μπουθ (PHOTO).

Άμεση ήταν η αντίδραση του Γιώργου Σαββίδη στη ένταση που προκλήθηκε στα δημοσιογραφικά του ΟΑΚΑ, εκεί που βρίσκονται και τα μπουθ των φιλοξενούμενων.

Συγκεκριμένα, το μέλος της διοίκησης του ΠΑΟΚ “ανέβασε” φωτογραφία που τον δείχνει να κάθεται σταυροπόδι, ενώ συνόδεψε τη δημοσίευσή του με τα εξής λόγια: ” Όταν κάνουν ντου στον Σαββίδη. Προπαγάνδα…

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Διαβάστε ακόμη:
ΑΕΚ – ΠΑΟΚ: Το VIDEO με το επεισόδιο στα δημοσιογραφικά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ