ΑΕΚ: Ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέβηκε από το αυτοκίνητο και φωτογραφήθηκε με τον κόσμο μετά τη νίκη επί της Λαμίας

Οι οπαδοί της ΑΕΚ περίμεναν τον Μάριο Ηλιόπουλο κατά την αποχώρησή του από το Αθανάσιος Διάκος και φωτογραφήθηκαν μαζί του.
Η ΑΕΚ επικράτησε 1-0 της Λαμίας στο Αθανάσιος Διάκος, παρουσία του Μάριου Ηλιόπουλου. Μάλιστα, κατά την αναχώρησή του από το γήπεδο τον περίμεναν οπαδοί της Ένωσης.
Ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ κατέβηκε από το αυτοκίνητό του και φωτογραφήθηκε με τους οπαδούς της Ένωσης.