GAMES

Το SPORT24 στα γραφεία της CD Media για το Capcom Secret event

Τα γραφεία της CD Media
Τα γραφεία της CD Media ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ/TOURETTE PHOTOGRAPHY

Ο esports και gaming συντακτης του SPORT24, Αντώνης Μπαλαδήμας, δοκίμασε το νέο Street Fighter 6 και το remake του Resident Evil 4 στο exclusive event της Capcom στην Ελλάδα.

Ποιος δεν μεγάλωσε με το Street Fighter, από τα πρώτα αν όχι το πρώτο Fighting game και με το πρώτο αυθεντικό παιχνίδι τρόμου Resident Evil. Από τα arcades των 90' s στο Playstation 5 και τη νέα γενιά βιντεοπαιχνιδιών, η Capcom δεν έχει σταματήσει να δίνει προσοχή στους δυο ιστορικούς τίτλους της.

Το SPORT24 και ο Αντώνης Μπαλαδήμας παρευρέθηκαν στα γραφεία της CD Media στην Αθηνά και έπαιξαν τα Demo των δυο νέων παιχνιδιών της Capcom, η οποία παρευρέθηκε αποκλειστικά στην Ελλάδα για τη παρουσίαση αυτών.

Η μέρα ξεκίνησε με το πολυαναμενόμενο remake του Resident Evil 4, ενός βιντεοπαιχνιδιού που έχει αφήσει ιστορία για όλους τους κάλους λογούς, παρόλο που η κυκλοφορία του original τίτλου είχε ξινίσει λίγο τους hardcore οπαδούς του Franchise, λόγω της διαφορετικής κατεύθυνσης του από τα τρία πρώτα παιχνίδια.

Capcom Secret Event SPORT24
Capcom Secret Event SPORT24 ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ/TOURETTE PHOTOGRAPHY


Το παιχνίδι ήταν εξαιρετικό. Η ατμόσφαιρα του ήταν ακριβώς ίδια με τον original τίτλο, τα γραφικά του εμφανώς βελτιωμένα και το gameplay συμπαγές και έντονο στα σημεία που πρέπει να είναι έτσι. Το σατανικό χωρίο του Resident Evil 4 δεν έχει χάσει καθόλου την αίγλη του και την ανατριχίλα που σου έβγαζε παλιά.

Oσο δοκιμάζαμε το demo είχαμε βρεθεί σε ένα σημείο που δεν μπορούσες να κανείς τίποτα απέναντι στους πολίτες του χωρίου που προσπαθούσαν αρειμανίως να σε σκοτώσουν! Μετά από πολλή σκέψη (και τύχη) καταφέραμε να τερματίσουμε το demo, το οποίο ήτανε προφανώς αλλαγμένο από το original story.

Η ερώτηση ''έπεσε'' κατευθείαν! Έγιναν αλλαγές και στο Lore του παιχνιδιού για καλύτερο storytelling ή ήταν μόνο για το demo και τη παρουσίαση; Και η απάντηση ήταν ότι το παιχνίδι δεν θα έχει μεγάλες αλλαγές, αλλά κάποια πράγματα βελτιωθήκαν ανάλογα με την εποχή. Λίγο περισσότερη δυσκολία αλλά για κάλο.

Το Resident Evil 4 remake είναι μια τρομερή εμπειρία για τους οπαδούς του Horror Genre και ειδικά γι'άυτους που τους άρεσε η μεταστροφή του γνωστού Franchise σε κάτι το πιο αποκρυφιστικό, από το κλασσικό σενάριο με τα zombies.

Μετά το Demo του Resident Evil 4 Remake, είχαμε τη χαρά να δοκιμάσουμε τη ναυαρχίδα της Capcom, το νέο Street Fighter 6 και μείναμε με το στόμα ανοιχτό. Μπορεί το παιχνίδι να μην είχε τεράστιες διάφορες από το προκάτοχο του, αλλά η εξέλιξη στα γραφικά, τα 1000αδες combo, και τα εξαιρετικά χρώματα που εμπλούτισαν το νέο αυτό τίτλο, προοικονομούν πάλι χιλιάδες ώρες στις κονσόλες μας.

Το Street Fighter 6 στο Capcom Event
Το Street Fighter 6 στο Capcom Event ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ/TOURETTE PHOTOGRAPHY

Εννοείται πως πρώτος μας χαρακτήρας ήταν ο Ryu, ο γνωστός πολεμιστής του Street Fighter και μια από τις δεκάδες μασκότ της Ιαπωνίας σε πολλά παγκόσμια event. Όντας πια... ''γέροι'' το να βλέπεις έναν από τους αγαπημένους σου χαρακτήρες να έχει εξελιχθεί στο βέλτιστο, τότε συνειδητοποιείς το πόσο έχει ανεβεί η video gaming βιομηχανία και ότι μπορεί να χαρακτηριστεί κάλλιστα σαν τέχνη.

Το Street Fighter Franchise ήταν πάντα ένα ευφάνταστο Fighting Game με πολλές competitite πτυχές και σίγουρα το 6 δεν διαφέρει καθόλου από αυτή τη κατεύθυνση.

Μετά τις δόκιμες των δυο αυτών παιχνιδιών, ο Αντώνης Μπαλαδήμας συνομίλησε με το Γιώργο Λαμπριανό, τον Chief Marketing Officer της CD Media και τον Κρίτωνα Παναγόπουλο, τον Communication και Events Specialist για την Ελλάδα και όλα τα Βαλκάνια, για την αρχή της CD Media ως εταιρία διανομής της Capcom, της Nintendo και πολλών άλλων gaming βιομηχανιών αλλά και για το Capcom secret event που είχαμε τη δυνατότητα να παρευρεθούμε.

O Αντώνης Μπαλαδήμας με το Κρίτων Παναγόπουλο της CD Media
O Αντώνης Μπαλαδήμας με το Κρίτων Παναγόπουλο της CD Media ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ/TOURETTE PHOTOGRAPHY

Η CD Media πρωτοπόρησε στο χώρο του Gaming στην Ελλάδα φέρνοντας τη Capcom να παρουσιάσει τα νέα της video games στο Ελληνικό κοινό. Μπορούμε να περιμένουμε αντίστοιχες συνεργασίες και παρουσιάσεις στο μέλλον;

''Μας αρέσουν πάρα πολύ αυτές οι παρουσιάσεις καθώς επιτρέπουν ένα διάλογο μεταξύ δημοσιογράφων, εκδοτών και της CD Media. Αυτός ο διάλογος μας επιτρέπει να κατανοήσουμε την αντίληψη που επικρατεί για κάποιο παιχνίδι η game franchise, και σε ποια σημεία πρέπει να εμβαθύνουμε από την πλευρά μας ώστε να γίνουν κατανοητά στο gaming κοινό. Επίσης αποτελεί μια ευκαιρία και για μας να δούμε το παιχνίδι πριν κυκλοφορήσει.''

Η CD Media αυτή τη στιγμή είναι μια απο τις κυρίαρχες εταιρίες διανομής τεχνολογίας και βιντεοπαιχνιδιών στην Ελλάδα. Πώς άρχισε η εταιρία, τι δυσκολίες υπήρχαν στην αρχή και ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι της CD Media;

'CD Media ιδρύθηκε το 1993. Αρχικά μπήκε στην αγορά εμπορευόμενη videogame κατά κύριο λόγο PC από κατάλογο και εισήγαγε τα παιχνίδια.

Με τον καιρό, ανέλαβε κάποιες αντιπροσωπείες σημαντικών εταιρειών για την εποχή. Η βασική δυσκολία ήταν να «ανοίξουμε» την αγορά στην Ελλάδα. Λίγες ήταν οι εταιρείες λιανεμπορίου που ήταν διατεθειμένες να βάλουν παιχνίδια (computer games) στα ράφια τους.

Βέβαια, καθώς αυξανόντουσαν οι πωλήσεις υπολογιστών, αυξήθηκε και η ζήτηση για παιχνίδια. Όντας από τις πρώτες εταιρείες διανομής στον χώρο, βρεθήκαμε στην θέση να επωφεληθούμε αυτής της αυξημένης ζήτησης. Βοήθησε βέβαια και το λανσάρισμα του PlayStation 1 το 1995 στην παγκόσμια αγορά.

Στη πορεία αντιμετωπίσαμε ανταγωνισμό, σημαντικές αλλαγές στον τρόπο εργασίας (πχ internet, digital marketing), πειρατεία λογισμικού και αλλά. Υπήρξαν και παράγοντες που μας δυσκόλεψαν αρκετά – πιο πρόσφατα η πανδημία και τα capital controls.

Η πανδημία μας ανάγκασε να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε αλλά η τεχνολογία μας βοήθησε στο να ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο σχετικά ανώδυνα. Η περίοδος των Capital Controls όμως ήταν όχι μόνο δύσκολη αλλά και επικίνδυνη.

Παρόλα αυτά, με τον σχεδιασμό, την εμπειρία και αρκετή ψυχραιμία, βγήκαμε από αυτή την κρίση πιο δυνατοί.

Στόχος της CD Media είναι να ενδυναμώσουμε την παρουσία μας στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Ιβηρική χερσόνησο, πιο συγκεκριμένα σε Ισπανία και Πορτογαλία. Να εξελιχθούμε βασιζόμενοι στις νέες τεχνολογίες. Να συνεχίσουμε να είμαστε άξιοι εργοδότες και συνεργάτες - με ανθρώπους που χαίρονται να δουλεύουν μαζί μας.''

Εν ώρα παιχνιδιού στο Capcom Event
Εν ώρα παιχνιδιού στο Capcom Event ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ/TOURETTE PHOTOGRAPHY

Το Capcom secret event ήτανε εξαιρετικό. Λίγα λογία για το Street Fighter και το Resident evil από τη δική σας έμπειρη ματιά και τι μπορούμε να περιμένουμε ακόμα μέχρι τη κυκλοφορία των παιχνιδιών.

''Η Capcom είναι από τις πρώτες εταιρείες που εντάχθηκαν στο δυναμικό της CD Media. Ήταν επίσης η πρώτη εταιρεία που μας ανέθεσε την αντιπροσωπεία για τα Βαλκάνια. Με τον καιρό, ακολούθησαν και άλλοι. Οπότε την Capcom και τα παιχνίδια της τα γνωρίζουμε καλά.

Το Street Fighter και to Resident Evil είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα brand στο gaming. To Resident Evil είναι από τα πρώτα παιχνίδια με σενάρια πανδημίας και zombie και έχουν διαμορφώσει το Horror gaming παγκοσμίως. Κατ’ επέκταση απέκτησε ευρύ κοινό λόγω των ταινιών, των σειρών με zombie και του εξαιρετικού storyline. Το Street Fighter είναι σημαντικό για τους fan των online διαγωνισμών και e-sports.''

''H Capcom το εντόπισε αυτό από νωρίς και διεξάγει το Capcom Cup για τον 9ο χρόνο. Και τα δυο παιχνίδια έχουν φανατικό κοινό.''

Μείνετε συντονισμένοι στο SPORT24 για την καθημερινή ενημέρωση σας πάνω στα esports και τo gaming

TAGS GAMES ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ