Γκαρσία: “Καλύτερη στην Ευρώπη η Ελλάδα”

"Η Ελλάδα είναι η καλύτερη στην Ευρώπη", είπε ο Άλεξ Γκαρσία που χαρακτήρισε φαβορί την ομάδα μας
”
Η Ελλάδα είναι μακράν η καλύτερη ομάδα του τουρνουά, παίζει και στην έδρα της οπότε είναι το φαβορί για το ένα από τα τρία εισιτήρια“, είπε ο Μαρσέλο Ουέρτας.
Όσο για τον Άλεξ Γκαρσία εξήγησε: ”
Η Ελλάδα είναι καταπληκτική ομάδα. Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη και από τις καλύτερες στον κόσμο. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα θα νικήσουμε, ωστόσο αν είμαστε συγκεντρωμένοι και παίξουμε καλή άμυνα θα έχουμε τύχη“.
Ο Ουέρτας μίλησε και για τον προηγούμενο αγώνα των δύο ομάδων στο “Ακρόπολις”: ”
Αντιμετωπίσαμε την Ελλάδα την προηγούμενη εβδομάδα και πιστεύω ότι είχαμε την ευκαιρία μας να τους νικήσουμε αλλά δεν τα καταφέραμε. Θα προσπαθήσουμε καλύτερα αυτή τη φορά αλλά και να χάσουμε δεν μας πειράζει πολύ αφού θα έχουμε την ευκαιρία να παίξουμε σε νοκ άουτ αγώνα την Παρασκευή“.
”
Πιστεύω ότι είναι καλύτερα να αντιμετωπίζεις την Ελλάδα στη φάση των ομίλων, παρά αργότερα σε νοκ άουτ ματς“.