Γιάγκλα: “Μου αρέσει η Αθήνα”

Ο Χένριχ Γιαν Γιάγκλα μίλησε για την αγαπημένη του Αθήνα, τη Χουβεντούτ και τον... Κερκ Πένεϊ
Στον πυρετό του Προολυμπιακού Τουρνουά, ωστόσο, δεν έχει προλάβει να “κυκλοφορήσει” στην αγαπημένη του Αθήνα.
“Δεν πρόλαβα να δω πολλά. Είμαστε είτε στο ξενοδοχείο, είτε στο γήπεδο. Θέλω όμως να βγω λίγο. Μου αρέσει πολύ η Αθήνα κι έχω περάσει καλές στιγμές εδώ” εξομολογείται, ελπίζοντας να βρει την ευκαιρία μέσα στις επόμενες μέρες να ξεσκάσει…
Προέχουν, όμως, η δεύτερη νίκη και η εξασφάλιση της πρώτης θέσης.
“Ήταν το πρώτο ματς και είναι σημαντικό το ότι καταφέραμε να βρούμε ρυθμό” τόνισε ο Γιάγκλα αναφερόμενος στην πρεμιέρα της Γερμανίας με το Πράσινο Ακρωτήρι.
Αναφερόμενος στη Νέα Ζηλανδία ο Γιάγκλα επισήμανε:
“Είναι ένας δυσκολότερος αντίπαλος. Έχει καλούς παίκτες και έναν εξαιρετικό σουτέρ, τον Κερκ Πένι. Επιθετικά νομίζω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα, αλλά πρέπει να προσέξουμε στην άμυνα”.
Το καλοκαίρι του Γιάγκλα συνεχίζει να είναι… φορτωμένο, ενώ ο χειμώνας θα τον βρει στην Χουβεντούτ Μπανταλόνα.
“Χτίζουμε την ομάδα για την επόμενη σεζόν. Μπορεί να έχουμε πολλούς μικρούς σε ηλικία παίκτες, αλλά διαθέτουμε πολύ ταλέντο. Είμαι σίγουρος ότι ο Ρίκι Ρούμπιο θα κάνει ένα βήμα μπρος και θα ηγηθεί της ομάδας” σχολίασε.