Αναχωρούν για Καρπενήσι οι διεθνείς

Γιαννακης
Μία μέρα απέμεινε για να ξεκινήσει και φέτος το καλοκαιρινό ταξίδι της Εθνικής ανδρών
Ο Παναγιώτης Γιαννάκης και οι παίκτες έχουν ραντεβού στις 10:00 της Δευτέρας έξω από τα γραφεία της ΕΟΚ στο ΟΑΚΑ και αφού απαντήσουν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων θα επιβιβαστούν στο πούλμαν με προορισμό στο Καρπενήσι.
Για πρώτη φορά φέτος δεν θα λάβουν μέρος στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας οι Δήμος Ντικούδης, Μιχάλης Κακιούζης και Λάζαρος Παπαδόπουλος ενώ σε αντίθεση με πέρυσι “παρών” θα είναι και πάλι ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης.
Στόχος του “Δράκου” και των διεθνών δεν είναι άλλος από τη σκληρή δουλειά που θα οδηγήσει στην πρόκριση της Ελλάδας στους Ολυμπιακούς αγώνες μέσω του προολυμπιακού τουρνουά που θα διεξαχθεί από τις 14 ως τις 20 Ιουλίου στο κλειστό των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων.