ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Το “αντίο” του Βασίλη Σπανούλη στην Κανέλλα Χρυσονίδου

EUROKINISSI

Ο Βασίλης Σπανούλης αποχαιρέτησε με ανάρτησή του στα social media την Κανέλλα Χρυσονίδου.

Ο οργανισμός του Ολυμπιακού βρίσκεται σε πένθος για την απώλεια της Κανέλλας Χρυσονίδου και ο Βασίλης Σπανούλης είπε το δικό του “αντίο” μέσα από story στο Instagram.

Δείτε εδώ την ανάρτησή του:

PRNT

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ