
Γιγαντοοθόνη για το ματς ανόδου στην Καρδίτσα, το "ευχαριστώ" του Ηρακλή Γιγαντοοθόνη για το ματς ανόδου στην Καρδίτσα, το "ευχαριστώ" του Ηρακλή
ΗΡΑΚΛΗΣ
Ο Ηρακλής θα διεκδικήσει την άνοδο στην Stoiximan GBL κόντρα στα Μέγαρα στην Καρδίτσα (10/5, 20:30) και οι Θεσσαλονικείς ευχαρίστησαν τους Θεσσαλούς για την πρωτοβουλία τους να τοποθετήσουν γιγαντοοθόνη, για όσους δεν έχουν εξασφαλίσει εισιτήριο.
10.05.2025 17:24




































