Μόνο εύκολη δεν δείχνει να είναι η επόμενη μέρα της ολοκλήρωσης των αγωνιστικών υποχρεώσεων του Άρη με την απώλεια της 3ης θέσης της τελικής κατάταξης από τον ΠΑΟΚ στην σειρά των μικρών τελικών των πλέι οφ.
Η στεναχώρια για την απώλεια της 3ης θέσης της τελικής κατάταξης της φετινής Α1 ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των παικτών του Άρη μετά το τέλος του χθεσινού πέμπτου παιχνιδιού της σειράς των μικρών τελικών των πλέι οφ με τον ΠΑΟΚ στο PAOK Sports Arena.
Χωρίς τον Κώστα Σλούκα θα παραταχθεί ο Άρης στο πέμπτο ματς της σειράς των μικρών τελικών κόντρα στον ΠΑΟΚ (19:00, Novasports) και αυτό σύμφωνα με τον Λευτέρη Σούμποτιτς δεν αποτελεί δικαιολογία
Ο Λευτέρης Σούμποτιτς στην επόμενη μέρα της απώλειας του 3-1 επί του ΠΑΟΚ στην σειρά των μικρών τελικών των πλέι οφ για τον Άρη φρόντισε το απόγευμα της Δευτέρας (06/06) να κάνει ξεκάθαρο στους παίκτες του πως ακόμη τίποτα δεν έχει τελειώσει.
Παρά την απογοήτευση που επικρατούσε στα αποδυτήρια του Άρη στο Αλεξάνδρειο μετά το τέλος του τέταρτου παιχνιδιού με τον ΠΑΟΚ στην σειρά των μικρών τελικών των πλέι οφ στις τάξεις των παικτών υπήρχε η πίστη για το πέμπτο και τελευταίο ραντεβού.
Ο Κώστας Σλούκας σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα είναι ο μεγάλος απών του Άρη στο πέμπτο και τελευταίο παιχνίδι της σειράς των μικρών τελικών με τον ΠΑΟΚ στο PAOK Sports Arena.
Με μία απογευματινή προπόνηση (18:00) πρόκειται να ολοκληρωθεί η μίνι προετοιμασία του Άρη για το αυριανό ραντεβού της σειράς των μικρών τελικών των πλέι οφ με τον ΠΑΟΚ στο Αλεξάνδρειο.
Τα σχέδιά τους για το παιχνίδι της Κυριακής με τον ΠΑΟΚ καταστρώνουν στον Άρη. Ουίντερς και Ταπούτος ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, με τον δεύτερο να θέλει σαν τρελός στον αγώνα που μπορεί να χαρίσει στους "κίτρινους" τη συμμετοχή στην Ευρωλίγκα.
Μπορεί ο Άρης να έκανε το μπρέικ μέσα στο κλειστό της Πυλαίας, ωστόσο ο Θανάσης Παπαχατζής θέλησε να κρατήσει χαμηλούς τους τόνους ξεκαθαρίζοντας πως τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα
Έτοιμος για την υπέρβαση είναι ο Άρης ο οποίος θα προσπαθήσει να κάνει το "μπρέικ" κόντρα στον ΠΑΟΚ την Τετάρτη το απόγευμα στην Πυλαία (19:00-Novasports). Χωρίς Ταπούτο, αμφίβολος ο Γουίντερς
Μόνο ευχάριστα δεν ήταν τα νέα για τον Λευτέρη Σούμποτιτς όσον αφορά την συμμετοχή του Χρήστου Ταπούτου στον τρίτο μικρό τελικό της σειράς των πλέι οφ της Τετάρτης (01/06) με τον ΠΑΟΚ στο PAOK Sports Arena.
Εκτός του Μπρένταν Ουίντερς και η συμμετοχή του Χρήστου Ταπούτου είναι εξαιρετικά αμφίβολη για το παιχνίδι της Τετάρτης με τον ΠΑΟΚ στο PAOK Sports Arena.
Την στήριξη του κόσμου του Άρη ζήτησε ο τεχνικός της ομάδας, Λευτέρης Σούμποτιτς για την αυριανή (29/05, NS, 19:00) αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ στο Αλεξάνδρειο.
Με μία απογευματινή προπόνηση στο Αλεξάνδρειο ξεκίνησε το απόγευμα της Παρασκευής (27/05) η μίνι προετοιμασία του Άρη για το δεύτερο ραντεβού της σειράς των μικρών τελικών των πλέι οφ με τον ΠΑΟΚ.
Ο Άρης εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αναφέρει ότι ηττήθηκε άδικα από τον ΠΑΟΚ στην Πυλαία, ενώ τονίζει ότι οι επίσημοι της ομάδας δεχόντουσαν κέρματα...
Με μία απογευματινή προπόνηση στο Αλεξάνδρειο ολοκληρώθηκε η μίνι προετοιμασία του Άρη για τον αυριανό πρώτο μικρό τελικό των πλέι οφ με τον ΠΑΟΚ στο PAOK Sports Arena (26/05, 19:00).
Το μπρέικ στην σειρά με τον ΠΑΟΚ ονειρεύεται ο Κώστας Χαραλαμπίδης ο οποίος σε δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως θα γίνει μία πολύ ενδιαφέρουσα σειρά για την θέση που οδηγεί στην Ευρωλίγκα
Με τον Κώστα Σλούκα αλλά χωρίς τους, Χρήστο Ταπούτο, Μπρένταν Ουίντερς και Μπόμπι Μπράουν θα ταξιδέψει το απόγευμα για την Αθήνα η αποστολή του Άρη για το αυριανό τρίτο παιχνίδι της ημιτελικής σειράς των πλέι οφ με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ (23/05, 19:00).
Χωρίς τον Χρήστο Ταπούτο αλλά πιθανότατα και τον Μπρένταν Ουίντερς θα παρουσιαστεί ο Άρης στην συνέχεια της ημιτελικής σειράς των πλέι οφ με τον Ολυμπιακό.
Ο Λευτέρης Σούμποτιτς τόνισε ότι οι παίκτες του δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτρέψουν στον Ολυμπιακό να κάνει το παιχνίδι του (17:00, NS), αν θέλουν να έχουν ελπίδες.
Άτυχος στάθηκε ο Χρήστος Ταπούτος ο οποίος υπέστη θλάση πρώτου βαθμού στο γαστροκνήμιο και πλέον η συμμετοχή του στην ημιτελική σειρά του Άρη με τον Ολυμπιακό είναι αμφίβολη
Την πίστη του στον Άρη αλλά και την ευχή του η ομάδα να παρουσιαστεί ανταγωνιστική στους αγώνες με τον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Νίκος Χατζηβρέττας σε δηλώσεις του
Με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό ο προπονητής του Άρη, Λευτέρης Σούμποτιτς ξεκαθάρισε ότι ο Άρης δεν πάει για να χάσει αμαχητί από τους ερυθρόλευκους στην ημιτελική φάση των πλέι οφ, μάλιστα τόνισε ότι οι κιτρινόμαυροι θα κάνουν ότι μπορούν για να κερδίσουν.
Με διπλό ραντεβού επέστρεψαν σήμερα στις προπονήσεις οι παίκτες του Άρη μπαίνοντας στην τελική ευθεία της προετοιμασίας τους εν όψει της ημιτελικής σειράς με τον Ολυμπιακό.
Ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ Άρης, Πέτρος Πάλμας, μίλησε στο Sport24.gr από την Λευκωσία για το πώς αντιμετωπίζει το υπόλοιπο των υποχρεώσεων της ομάδας στα πλέι οφ αλλά και την δική του περαιτέρω εμπλοκή στα κοινά της ΚΑΕ.
Σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Αμερικανός γκαρντ του Άρη, Μπρένταν Γουίντερς, μίλησε για την νίκη πρόκριση επί του Αμαρουσίου το περασμένο Σάββατο για τον Α΄ γύρο των πλέι οφ αλλά και την ημιτελική σειρά με τον Ολυμπιακό.
Μετά από έναν χρόνο απουσίας ο Άρης επέστρεψε και πάλι στην ημιτελική σειρά των πλέι οφ ωστόσο αυτό που προβληματίζει πλέον είναι αν ο Πέτρος Πάλμας είναι διατεθειμένος να πάρει το 30% των μετοχών στην ΚΑΕ
Τη συμπαράσταση του κόσμου του Άρη ζήτησε ο Λευτέρης Σούμποτιτς προκειμένου η ομάδα του να κάνει το 2-1 στο σαββατιάτικο ματς (17:00) με αντίπαλο το Μαρούσι
Στην επίσημη ιστοσελίδα του Άρη μίλησε ο Γουίλι Σόλομον ο οποίος ήταν μέλος της ομάδας που κατέκτησε το Τσάμπιονς Καπ πριν από 8 χρόνια στο Αλεξάνδρειο
Την Τρίτη το μεσημέρι ολοκληρώθηκε στο Αλεξάνδρειο η προετοιμασία του Άρη για το αυριανό παιχνίδι -τελικός με το Μαρούσι στο κλειστό του Αγίου Θωμά (04/05, 17:00).
Ο Λίνος Χρυσικόπουλος αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης της εφηβικής ομάδας μπάσκετ του Άρη η οποία κατέκτησε το πανελλήνιο πρωτάθλημα που διεξήχθη στα Τρίκαλα
Με διπλή προπόνηση συνεχίστηκε σήμερα η προετοιμασία του Άρη για το μεθαυριανό δεύτερο παιχνίδι της σειράς για τον Α΄ γύρο των πλέι οφ με το Μαρούσι στο κλειστό του Αγίου Θωμά που έχει χαρακτήρα τελικού.
Αποφασισμένοι να επιστρέφουν την σειρά των πλέι οφ στη Θεσσαλονίκη και στο "Αλεξάνδρειο" είναι οι παίκτες του 'Άρη, μετά την απρόσμενη ήττα για αυτούς από το Μαρούσι.