Στα ρεκόρ της TV η Εθνική

Το σύνολο των 477.617 θεατών κάθισαν σε εξέδρες των 60 αγώνων που διεξήχθησαν σε τέσσερα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, στη φάση των ομίλων. Δηλαδή, περί τους 7.960 φαν ήταν σε κάθε ματς. Πάμε να δούμε τι έγινε με τους φαν του καναπέ;
Λαοθάλασσα τηλεθεατών συντονίστηκε με όσα έγιναν στην πρώτη φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου, όπως προέκυψε από τη σχετική ανακοίνωση της FIBA. Πριν προχωρήσουμε, να σας ενημερώσουμε πως συνολικά 477.617 φίλαθλοι πέρασαν τις πόρτες των τεσσάρων γηπέδων, με το μ.ο. να φτάνει τους 7.960 ανά αγώνα. Το ρεκόρ ανήκει στο Φινλανδία-Νέα Ζηλανδία και τους 15.483 ανθρώπους που ήταν στις κερκίδες.
Το παιχνίδι της Ισπανίας με τη Γαλλία (μια άτυπη ρεβάνς του περυσινού ημιτελικού, στο Eurobasket της Σλοβενίας) το είδαν κατά μ.ο. 4 εκατομμύρια άνθρωποι, με το ποσοστό τηλεθέασης να φτάνει το 22%. Είναι το μεγαλύτερο που έχει σημειωθεί, έως τώρα. Στο pick του, είχε 29.7% του κοινού (σχεδόν 5.000.000 τηλεθεατές). Περίπου όσο συγκέντρωσαν τα δυο Grand Prix του MotoGP που διεξήχθησαν στο Jerez (2.71 εκάτ. τηλ.) και την Καταλονία (2.65 εκάτ. τηλ.).
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα ρεκόρ, θα ξεκινήσουμε από το δικό μας: τα παιχνίδια της Εθνικής, με ποσοστό τηλεθέασης, ήταν κοντά στο 35%, δηλαδή λίγο μεγαλύτερα από τον τελευταίο τελικό του Champions League, της UEFA, ενώ έφτασε πολύ κοντά σε αυτό της πρεμιέρας της Εθνικής ποδοσφαίρου, στο Μουντιάλ του Ιουνίου.
Στις ΗΠΑ, τα ματς της Team USA με τη Γαλλία και με την Τουρκία, συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον έως 1.3 εκάτ. τηλεθεατών, έκαστο. Ήταν το διπλάσιο κοινό από αυτό που συντονίστηκε με αγώνα που μεταδόθηκε απόγευμα στην άλλη ακτή του Ατλαντικού (το US Open, του τένις).
Το Τουρκία-ΗΠΑ πρόσφερε στο τουρκικό ΝΤV τα καλύτερα νούμερα (περί το 1.000.000 τηλ.). Ήταν το μεγαλύτερο κοινό, μετά τον Απρίλιο και κέρδισε την εκπομπή “100% football” που ήταν ό,τι καλύτερο είχε να επιδείξει το συγκεκριμένο τηλεοπτικό δίκτυο, μέχρι εκείνη τη νύχτα.
Στους 8.000 Φινλανδούς που ταξίδεψαν στο Μπιλμπάο, για να παρακολουθήσουν εκ του σύνεγγυς τα πρώτα παιχνίδια της ομάδας τους σε Παγκόσμιο Κύπελλο, προστέθηκαν το 40% του πληθυσμού (που έβλεπε τηλεόραση εκείνη την ώρα) στο ματς των “Angry Birds”, με τη Δομινικανή Δημοκρατία.
Το Κροατία-Αργεντινή συγκέντρωσε το 22% της κροατικής αγοράς (για την ακρίβεια, το κανάλι HTV2 το έκανε αυτό), ποσοστό διπλάσιο από το μ.ο. του δικτύου.
Το Σερβία-Γαλλία είχε περισσότερους από 500.000 τηλεθεατές (RTS), +20% από τα κανονικά νούμερα.
Το Σλοβενία-Κορέα έδωσε το 26% στο RTV Slovenia, τρεις φορές μεγαλύτερο από το κοινό που συγκεντρώνει συνήθως.