Πρόστιμο 1000 ευρώ

Φίσκα Αλεξάνδρειο (πονάς Τριαντάφυλλε;)
Πρόστιμο 1000 ευρώ επέβαλλε στον Άρη ο αθλητικό δικαστής του ΕΣΑΚΕ λόγω υβριστικών συθημάτων
Ο λόγος δεν ήταν άλλος από κάποια υβριστικά συνθήματα που ακούστηκαν στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
Αυτά κατέγραψε στην έκθεσή της η Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια της ήττας του Άρη, από τους “κυανέρυθρους”.