Πρώην NBAer κατά ΛεΜπρόν: “Δεν ήταν το μήνυμα που πρέπει να περνάμε στα παιδιά”

Ο πρώην παίκτης της NBA, Λου Γουίλιαμς, επικρίνει τον ΛεΜπρον για την καμπάνια “The Second Decision”, υποσ ότι το teaser‑κλειδί για παιδιά κατέληξε σε διαφήμιση αλκοόλ.
Η δημοσιοποίηση της καμπάνιας “The Second Decision” του ΛεΜπρόν Τζέιμς, που τελικά αποδείχθηκε ότι προωθούσε το ποτό Hennessy αντί για κάποια αλλαγή καριέρας ή αποχώρηση, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.
Η φιλοδοξία του Τζέιμς να δημιουργήσει σασπένς σχετικά με το μέλλον του στο NBA μετατράπηκε σε μια επώνυμη συνεργασία με το brand υψηλού αλκοόλ, γεγονός που ενόχλησε αρκετούς πρώην παίκτες και αναλυτές.
Ο Γουίλιαμς, μιλώντας στην εκπομπή Run It Back, δήλωσε:
“Είναι ο πατέρας και ο προπονητής μέσα μου όταν “φλερτάρεις” με το “Decision 2”, η πρώτη φορά ήταν για τους Boys & Girls Club. Όταν το κάνεις ξανά, εμπλέκεις τα παιδιά.
Η κόρη μου μου έστειλε μήνυμα: “Ο ΛεΜπρόν αποσύρεται;” Έχεις λοιπόν μια γενιά παιδιών που περιμένει να ακούσει τη “μεγάλη απόφαση” και εμείς τους καλούμε σε πάρτι Hennessy”
Η κριτική του Γουίλιαμς εστιάζει στην ηγετική θέση που κατέχει ο Τζέιμς ως πρότυπο για νεότερους και στην υποτίθεται θετική επιρροή του.
Υποστηρίζει ότι η μετατροπή ενός σημαντικού γεγονότος αθλητικής απήχησης σε διαφήμιση αλκοολούχου ποτού στέλνει το λάθος μήνυμα στα παιδιά και στους νέους φίλους του μπάσκετ.
Αν και η καμπάνια πέτυχε μεγάλη προβολή, με το teaser να προκαλεί άνοδο στις τιμές των εισιτηρίων των Λέικερς αρκετοί την χαρακτήρισαν ως marketing “παγίδα”.
Μέχρι στιγμής, ο ΛεΜπρόν συνεχίζει την ενεργή του καριέρα στο NBA, χωρίς να έχει ανακοινώσει αποχώρηση.