Παρουσίαση Ομπράντοβιτς: Η πρώτη του τοποθέτηση στην επιστροφή του στον Παναθηναϊκό ΑΚΤOR

Intime Live
Διαβάστε την πρώτη τοποθέτηση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην επιστροφή του στον Παναθηναϊκό AKTOR.
Σε μία ιστορική ημέρα (22/6) ο Παναθηναϊκός AKTOR παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο τεχνικός των πρασίνων ευχαρίστησε τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ενώ τόνισε πως δεν έχασε την επαφή με τον οργανισμό.
Η πρώτη τοποθέτηση του Ομπράντοβιτς.
“Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη που μου δίνει την ευκαιρία.Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Δεν έχασα ποτέ επαφή με τον κύριο Γιαννακόπουλο και τον οργανισμό του Παναθηναϊκού. Κάθε φορά που έρχομαι είναι κάτι ξεχωριστό για εμένα. Έχω σύνδεση με την πόλη της Αθήνας. Ευχαριστώ πολύ”.