Ολυμπιακός: πρωταθλητής Ελλάδας σε άνδρες, εφήβους και παίδες, πόσα χρόνια είχε να συμβεί και ποια ομάδα το είχε πετύχει

Ο Ολυμπιακός κατέκτησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα παίδων και ολοκλήρωσε την “τριπλέτα” έχοντας ήδη στεφθεί πρωταθλητής σε άνδρες και εφήβους. Μόνο ο Άρης το είχε πετύχει στο παρελθόν και μάλιστα δύο φορές.
Ο Ολυμπιακός επικράτησε της ΔΕΚΑ 84-74 και κατέκτησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων για πέμπτη φορά.
Δύο μήνες νωρίτερα οι ερυθρόλευκοι είχαν κατακτήσει τον Απρίλιο, απέναντι στον Προμηθέα, τον τίτλο των εφήβων, ενώ στους τελικούς της Stoiximan GBL οι Πειραιώτες επικράτησαν 3-2 του Παναθηναϊκού AKTOR.
Έτσι ο Ολυμπιακός συμπλήρωσε την “τριπλέτα” των τίτλων σε άνδρες, εφήβους και παίδες για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Μάλιστα είναι τόσο σπάνιο κατόρθωμα που έχει συμβεί μόλις δύο φορές στο παρελθόν με τον Άρη να πρωταγωνιστεί σε αμφότερες τις περιπτώσεις.
Οι Θεσσαλονικείς το είχαν πετύχει το 1979 και το επανέλαβαν 10 χρόνια αργότερα (1989), ενώ καμία ομάδα δεν κατάφερε να το επαναλάβει για τα επόμενα 37 χρόνια.