Ολυμπιακός: Ο Βεζένκοβ έψαχνε τον Λαρεντζάκη, κι εκείνος τις “έφαγε” ξανά

PRINTSCREEN
Ο Σάσα Βεζένκοβ έψαχνε τον Γιαννούλη Λαρεντζάκη κι εκείνος τις "έφαγε" για δεύτερη συνεχόμενη φορά από τους παίκτες του Ολυμπιακού.
“Που είσαι; Που είσαι;” φώναζε ο Σάσα Βεζένκοβ στο pregame ritual του Ολυμπιακού, πριν από το Game 3 των τελικών της Basket League. Ο…τυχερός που έψαχνε ο Βούλγαρος φόργουορντ των ερυθρολεύκων ήταν ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης, ο οποίος τις “έφαγε” ξανά από τους συμπαίκτες του, όπως είχε συμβεί πριν από μερικά 24ωρα στο ΟΑΚΑ, πριν από το τζάμπολ του δεύτερου τελικού.