ELITE LEAGUE

Οι τρεις ομάδες που κατέθεσαν αίτημα συμμετοχής στην Elite League της σεζόν 2026/27 μέσω wild card

Ολοκληρώθηκε η παρουσίαση των ομάδων που διεκδικούν την wild card της Elite League τη σεζόν 2026/27.

Παρουσιάστηκαν τη Δευτέρα (22/6) στους ανθρώπους της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης τα πλάνα των τριών ομάδων που διεκδικούν την wild card για το πρωτάθλημα της Elite League της σεζόν 2026/27.

Για τη θέση έδειξαν ενδιαφέρον η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου, ο Απόλλωνας Πάτρας κι ο Σπόρτιγκ, με την απόφαση να αναμένεται τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Οι υπόλοιπες ομάδες που θα συμμετάσχουν στην Α2 είναι o Πανιώνιος, τα Μέγαρα, ο Πρωτέας Βούλας, ο Παπάγος, η Χαλκίδα, το Ψυχικό, το Λαύριο, ο Κόροιβος, ο Πανερυθραϊκός, οι Σοφάδες, οι Μαχητές, ο Αμύντας, ο Κρόνος Αγίου Δημητρίου, ο Γλαύκος/Έσπερος  και η Κομοτηνή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ