Οι Λέικερς θα πληρώνουν τον Ντενγκ μέχρι το 2022

Μπορεί εδώ και έναν χρόνο ο Λουόλ Ντενγκ να αποσύρθηκε από τη δράση, παρόλα αυτά οι Λος Άντζελες Λέικερς, θα συνεχίσουν να τον πληρώνουν κανονικά μέχρι το 2022.
Στις 17 Οκτωβρίου 2019, ο Λουόλ Ντενγκ αποφάσισε να βάλει τέλος στην πολυετή καριέρα του στο NBA, μετά το συμβόλαιο που του είχαν προσφέρει οι Σικάγο Μπουλς.
Ωστόσο, οι Λος Άντζελες Λέικερς, η ομάδα που πέρασε εκεί δύο χρόνια (2016-18) ζήτησαν από τη διοργανώτρια αρχή να εξαιρέσουν από το salary cap της ομάδας τον παλαίμαχο μπασκετμπολίστα, όμως η αίτηση τους απορρίφθηκε.
Τι σημαίνει αυτό;
Η ομάδα του LA, παρόλο που ο Ντενγκ έχει σταματήσει από τη δράση, θα τον πληρώνει κανονικά μέχρι το 2022, με μισθό που θα φτάνει περίπου τα 5 εκατ. δολάρια για τη σεζόν που έρχεται (2020-21), ενώ θα δώσει άλλα τόσα τη σεζόν 2021-22.
Μάλιστα, να υπενθυμίσουμε ότι αποφάσισε να επιστρέψει στην πατρίδα του και να αναλάβει τα ηνία της εγχώριας ομοσπονδίας και εν συνεχεία την τεχνική ηγεσία της εθνικής ομάδας της χώρας. Υπό τη δική του καθοδήγηση, το Νότιο Σουδάν θα ξεκινήσει την προσπάθεια πρόκρισης στο AfroBasket 2021, όντας στον ίδιο όμιλο με Νιγηρία, Μάλι και Ρουάντα.
AP Images/Aaron Gash