Ο Αταμάν αποθέωσε τον κόσμο του Παναθηναϊκού: “Όπου και αν πάμε, οι καλύτεροι οπαδοί είναι μαζί μας”

Eurokinissi Sports/ΜΑΡΚΟΣ ΧΟΥΖΟΥΡΗΣ
Ο Εργκίν Αταμάν αποθέωσε τον κόσμο του Παναθηναϊκού, γράφοντας στο Instagram ότι: “Όπου και αν πάμε, οι καλύτεροι οπαδοί είναι μαζί μας”, για την παρουσία των φιλάθλων των πρασίνων στην έδρα της Βιλερμπάν το βράδυ της Παρασκευής (28/2).
Ο Παναθηναϊκός AKTOR πήρε το διπλό στην έδρα της Βιλερμπάν, σε ακόμα μια εκτός έδρας αναμέτρηση που είχε τον κόσμο στο πλευρό του.
Με story στο Instagram, ο Εργκίν Αταμάν μοιράστηκε ένα VIDEO από το “Αστρομπάλ”, στο οποίο οι παίκτες του χειροκροτούν τον κόσμο μετά τη νίκη επί των Γάλλων. Ο Τούρκος τεχνικός έγραψε: “Όπου και αν πάμε, οι καλύτεροι οπαδοί είναι μαζί μας”, αποθεώνοντας τους φιλάθλους των πρασίνων.