Motorola και EuroLeague Basketball παρουσίασαν τη δεύτερη σεζόν του προγράμματος “Bouncing for Good”

Motorola και EuroLeague Basketball συνεχίζουν μαζί, για δεύτερη χρονιά.
Μετά την επιτυχία της πρώτης τους διοργάνωσης, η Motorola και η EuroLeague Basketball να ανακοινώνουν τη δεύτερη σεζόν του “Bouncing for Good” – μιας κοινωνικής πρωτοβουλίας που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος One Team της Euroleague Basketball, με στόχο την προώθηση της ένταξης, της δημιουργικότητας και των υγιών συνηθειών μεταξύ παιδιών από ευάλωτες κοινότητες σε όλη την Ευρώπη.
Μετά την έμπνευση που πρόσφερε σε περισσότερα από 500 παιδιά κατά την πρώτη σεζόν, το πρόγραμμα επιστρέφει φέτος με διευρυμένη εμβέλεια – αγκαλιάζοντας περισσότερες πόλεις, περισσότερους συλλόγους και περισσότερους τοπικούς φορείς. Βασιζόμενη σε αυτή την επιτυχία, η Euroleague Basketball, η Motorola και κάθε συμμετέχων σύλλογος θα συνεχίσουν να συνεργάζονται με ένα τοπικό σχολείο ή κοινωνικό φορέα, προσφέροντας δραστηριότητες που συνδυάζουν την εκπαίδευση με τις αξίες του μπάσκετ, με τη βοήθεια της τεχνολογίας και του εξοπλισμού που παρέχονται μέσω αυτής της επιτυχημένης πρωτοβουλίας.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας Motorola και Euroleague Basketball, το “Bouncing for Good” έχει στόχο να δημιουργήσει ασφαλή και χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλοντα, όπου οι νέοι μπορούν να μάθουν, να παίξουν και να συνδεθούν. Κάθε έργο αναπτύσσεται από κοινού από τους συλλόγους και τους τοπικούς τους εταίρους, ώστε να αντικατοπτρίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε κοινότητας και, όπως και πέρσι, θα χωρίζεται σε πρωινά εκπαιδευτικά εργαστήρια και απογευματινές εκδηλώσεις δωρεάς μπαλών μπάσκετ.
Συνδυάζοντας τον αθλητισμό, την καινοτομία και την τέχνη, η πρωτοβουλία ενισχύει το αίσθημα του ανήκειν και την αυτοπεποίθηση, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν σημαντικές δεξιότητες ζωής που υπερβαίνουν τα όρια του γηπέδου.
Κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων, παιδιά ηλικίας 8 έως 12 ετών θα συμμετέχουν σε διαδραστικές συνεδρίες με προπονητές του προγράμματος One Team, όπου η διασκέδαση συνδυάζεται με τη μάθηση μέσα από δραστηριότητες που βασίζονται στο μπάσκετ και προβάλλουν αξίες όπως ο σεβασμός, η επιμονή και η συνεργασία. Με την υποστήριξη της τεχνολογίας της Motorola, θα συμμετάσχουν επίσης σε δημιουργικές προκλήσεις, όπως παιχνίδια μνήμης, ομαδικές δοκιμασίες με χρήση QR codes, κουίζ και μια ομαδική άσκηση για τον σχεδιασμό της δικής τους «Τέλειας Μπάλας» – μιας τοιχογραφίας που εκφράζει οπτικά όσα έμαθαν και βίωσαν μαζί.
Η διαδρομή θα ολοκληρωθεί με τελετή δωρεάς, όπου κάθε παιδί θα λάβει μια μπάλα μπάσκετ και αναμνηστικά υπογεγραμμένα από την ομάδα – ένα διαρκές σύμβολο της προσπάθειας και του ενθουσιασμού τους για το παιχνίδι.
Οι τελετές αυτές θα υποστηριχθούν και φέτος από ενεργούς αστέρες της EuroLeague, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους προς την πρωτοβουλία. Μετά το περσινό event στην Ελλάδα, ο Χουάντσο Ερνανγκόμεθ εξέφρασε τον ενθουσιασμό του λέγοντας:
“Είναι τιμή μου να συμμετέχω στην πρωτοβουλία One Team–Motorola “Bouncing for Good” και να μοιράζομαι αυτές τις ξεχωριστές στιγμές με τα παιδιά. Το μπάσκετ μου έχει δώσει τόσα πολλά, και το να μπορώ να ανταποδώσω – είτε μέσω μιας απλής πράξης όπως η δωρεά μιας μπάλας είτε περνώντας χρόνο μαζί τους στο γήπεδο – σημαίνει πολλά για μένα. Πιστεύω πραγματικά στη δύναμη του αθλητισμού να εμπνέει και να ενώνει, και είμαι ευγνώμων που αποτελώ μέρος αυτού του σημαντικού προγράμματος“.
Τέλος, για να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη προβολή σε κάθε πρωτοβουλία, λίγες εβδομάδες αργότερα, κατά τη διάρκεια ενός επίσημου αγώνα της EuroLeague, η “Perfect Ball” — μια πραγματική μπάλα μπάσκετ ζωγραφισμένη στο χέρι από έναν τοπικό καλλιτέχνη, εμπνευσμένη από την τοιχογραφία των παιδιών – θα παρουσιαστεί στο παρκέ, προς τιμήν του σχολείου ή του οργανισμού που συμμετείχε.
Ο Gawain Davies, Chief Commercial Officer της Euroleague Basketball, δήλωσε:
«Στην Euroleague Basketball πιστεύουμε ότι η δύναμη του αθλητισμού υπερβαίνει τα όρια του γηπέδου. Μέσω του Bouncing for Good και του προγράμματος One Team, είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με τη Motorola και τους συλλόγους μας για να εμπνεύσουμε τη νέα γενιά, να προωθήσουμε την ένταξη και να δημιουργήσουμε ουσιαστική αλλαγή στις κοινότητές μας. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τη Motorola για τη συνεχή της δέσμευση και την πίστη της στη θετική επίδραση που μπορεί να έχει το μπάσκετ».
Η Daniela Idi, Διευθύντρια Μάρκετινγκ EMEA στη Motorola, πρόσθεσε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που επαναφέρουμε το Bouncing for Good για δεύτερη χρονιά, μετά από μια τόσο δυνατή και εμπνευσμένη πρώτη σεζόν. Αυτό το πρόγραμμα ξεπερνά το μπάσκετ — αφορά τη σύνδεση, τη μάθηση και το να δώσουμε σε κάθε παιδί την ευκαιρία να ονειρεύεται μεγαλύτερα. Μέσα από τη συνεργασία μας με την Euroleague Basketball και το One Team, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία ως γέφυρα για την ένταξη, τη δημιουργικότητα και την εκπαίδευση. Το ότι φέτος φτάνουμε σε ακόμη περισσότερες κοινότητες σε ολόκληρη την περιοχή EMEA ενισχύει την πεποίθησή μας ότι όταν η τεχνολογία και ο σκοπός ενώνονται, μπορούμε πραγματικά να δημιουργήσουμε διαφορά που διαρκεί».
Η δεύτερη σεζόν του Bouncing for Good θα ξεκινήσει στις 3 Νοεμβρίου στο σχολείο Kralj Aleksandar I στο Βελιγράδι της Σερβίας, με τη συμμετοχή παικτών των Ερυθρού Αστέρα και Παρτίζαν, πριν συνεχιστεί τους επόμενους μήνες σε πολλές ακόμη πόλεις της Ευρώπης.