Η EuroLeague ανέθεσε στην Sportian την καταπολέμηση της παγκόσμιας πειρατείας με λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη

H EuroLeague κάνει αποφασιστικό βήμα για την καταπολέμηση της πειρατείας, ανακοινώνοντας την έναρξη της συνεργασίας με την εταιρεία Sportian.
Αποφασιστικό βήμα για την προστασία του περιεχομένου της, αλλά και των εσόδων κάνει η EuroLeague, που ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την αντιπειρατική εταιρεία Sportian.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
“Η Euroleague Basketball ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αντιπειρατική εταιρεία Sportian, με σκοπό την προστασία των αγώνων της από την πειρατεία και την ενίσχυση της ακεραιότητας των διεθνών τηλεοπτικών μεταδόσεών της.
Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες Piracy Guard, που βασίζονται στην τεχνολογία της LALIGA, η Euroleague Basketball θα μπορεί να ανιχνεύει, να αναφέρει και να αφαιρεί αυτόματα παράνομες μεταδόσεις σε πλατφόρμες IPTV, ιστού και εφαρμογών για κινητά.
Η Euroleague Basketball είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους οργανισμούς στον χώρο του αθλητισμού, καταγράφοντας κάθε χρόνο ρεκόρ τηλεθέασης, ψηφιακών μεταδόσεων και προσέλευσης θεατών και προσελκύοντας εκατοντάδες εκατομμύρια θεατές στην κανονική σεζόν και στις φάσεις του Final Four.
Η μείωση της πειρατείας προστατεύει την ευέλικτη, σύγχρονη και δυναμική εμπειρία θέασης που προσφέρει η υπηρεσία streaming EuroLeague TV, ενώ παράλληλα προστατεύει την επένδυση των παγκόσμιων τηλεοπτικών συνεργατών της και διασφαλίζει ότι η λίγκα μπορεί να συνεχίσει να καινοτομεί στον τρόπο με τον οποίο μεταδίδει τους αγώνες στους οπαδούς σε όλο τον κόσμο.
Μέσω της συνεργασίας της με την Sportian, την εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργήθηκε από την κοινοπραξία μεταξύ της Globant και της LALIGA, η Euroleague εντάσσεται σε μια κοινότητα πελατών που καταπολεμούν την πειρατεία και βρίσκονται σε ισχυρότερη θέση για να υπερασπιστούν την πνευματική τους ιδιοκτησία σε όλες τις πλατφόρμες μετάδοσης, συντονιζόμενοι με άλλες μεγάλες αθλητικές οντότητες για να μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές και να συμφωνήσουν σε συλλογικές διαδικασίες για να σταματήσουν τη ζημιά που προκαλεί η πειρατεία στον κλάδο.
Η νέα υπηρεσία θα συνδυάζει ζωντανές ειδοποιήσεις, 24ωρη παρακολούθηση και πίνακες ελέγχου σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας την εξαιρετικά γρήγορη λήψη αποφάσεων και συμβάλλοντας στο να συνεχίσει η Euroleague να προσελκύει νέα έσοδα, προς όφελος των συλλόγων και των παικτών.
Ο Alex Ferrer Kristjansson, Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Euroleague Basketball, δήλωσε: «Η πειρατεία υπονομεύει τη βιωσιμότητα του παγκόσμιου αθλητισμού, καθώς αποσπά έσοδα που θα έπρεπε να επανεπενδύονται σε συλλόγους, παίκτες και εμπειρίες των φιλάθλων, ενώ παράλληλα ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των χρηστών χωρίς να το γνωρίζουν. Συνεργαζόμενοι με την Sportian, κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα για την προστασία του περιεχομένου μας, των φιλάθλων μας και των τηλεοπτικών μας συνεργατών. Δεν πρόκειται μόνο για την Euroleague Basketball, αλλά για τη συλλογική συνεργασία με άλλους κατόχους δικαιωμάτων, με στόχο την προστασία της οικονομίας του αθλητισμού και τη διασφάλιση της συνεχούς ανάπτυξης των διοργανώσεών μας».
Ο Luis Ureta, Διευθύνων Σύμβουλος της Sportian, πρόσθεσε: «Η προστασία των δικαιωμάτων περιεχομένου αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο κάθε στρατηγικής ανάπτυξης στον αθλητισμό. Η Euroleague Basketball έχει επενδύσει σε κορυφαίες υπηρεσίες streaming και μετάδοσης και πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο να προστατεύσουμε τέτοιες καινοτομίες, για το καλό ολόκληρου του κλάδου. Οι υπηρεσίες μας που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη θα συμβάλουν στο να διασφαλίσουμε ότι οι φίλαθλοι θα μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν αυτές τις premium, ασφαλείς εμπειρίες θέασης, ενώ η λίγκα και οι συνεργάτες της θα προστατεύουν τα έσοδα που χρειάζονται για να επανεπενδύσουν στον αθλητισμό. Μαζί, ενισχύουμε τα θεμέλια τόσο για την επέκταση των επιχειρήσεων όσο και για τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση των φιλάθλων».
Η Sportian παρέχει προληπτική και αντιδραστική προστασία από την πειρατεία σε μεγάλους πελάτες του αθλητισμού και της τηλεοπτικής μετάδοσης σε όλο τον κόσμο, όπως η Serie A, η MotoGP, η LALIGA, η Sky, η ONE Championship, η WorldSBK, η Atresmedia και η Βελγική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου”.