ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Μπαρτζώκας: “Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα, το σπίτι και το πιο μακρύ ταξίδι μου στην προπονητική”

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας Eurokinissi Sports

Η δήλωση του Γιώργου Μπαρετζώκα μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό μέχρι το 2029.

Στον πάγκο του Ολυμπιακού μέχρι το 2029 θα κάθεται ο Γιώργος Μπαρτζώκας, όπως ανακοίνωσε η ερυθρόλευκη ΚΑΕ το το απόγευμα της Πέμπτης (25/6).

Ο Έλληνας τεχνικός με αφορμή την ανανέωση του συμβολαίου του δήλωσε πως η ομάδα του Πειραιά είναι κάτι περισσότερο από μία επαγγελματική στέγη για τον ίδιο. Είναι η ομάδα, το σπίτι και το πιο μακρύ ταξίδι της πορείας του στην προπονητική.

Παράλληλα ανέφερε πως οι ερυθρόλευκοι συνεχίζουν ταπεινοί και πεινασμένοι.

Η δήλωση του Γιώργου Μπαρτζώκα

Η ανανέωση της συνεργασίας μας για τα επόμενα τρία χρόνια με γεμίζει χαρά και συγκίνηση. Για μένα ο Ολυμπιακός είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια επαγγελματική στέγη. Είναι η ομάδα μου, το σπίτι μου και το πιο μακρύ ταξίδι της πορείας μου στο χώρο. Μαζί του αξιώθηκα να ζήσω αξέχαστες στιγμές και χρέος όλων μας είναι παλέψουμε για ακόμα περισσότερες.

Θέλω πρωτίστως να ευχαριστήσω τους προέδρους της ομάδας μας Γιώργο και Παναγιώτη Αγγελόπουλο για τη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Μια σχέση που σφυρηλατήθηκε μέσα σε αμοιβαίο σεβασμό, ειλικρίνεια και κοινό όραμα για την πρόοδο του Ολυμπιακού.

Η αμφίδρομη σύνδεση με τους φιλάθλους μας αποτελεί για μένα ανεξάντλητη πηγή δύναμης. Είναι το καύσιμο που με ωθεί να συνεχίζω με το ίδιο πάθος και την ίδια αίσθηση ευθύνης απέναντι στην ομάδα.

Τα συναισθήματα που μας χαρίζει ο Ολυμπιακός δεν εξοφλούνται. Η μόνη μορφή ανταπόδοσης είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να τον κάνουμε μεγαλύτερο, ισχυρότερο και όσο τον δυνατόν πιο αντάξιο της ιστορίας του.

Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι“.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ