Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη Betsson

Ο Άρης Betsson ανακοίνωσε την συμφωνία του με τον Κεμ Μπιρτς (33, 2.06 μ) για τις επόμενες δύο σεζόν.
Τη φανέλα του Άρη Betsson θα φοράει για τα επόμενα δύο χρόνια ο Κεμ Μπιρτς (33, 2.06 μ), όπως ανακοίνωσε η ομάδα της Θεσσαλονίκης το απόγευμα της Τετάρτης (24/6). Το SPORT24 σας είχε πληροφορήσει για τις προχωρημένες διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών από τις 5 Ιουνίου.
Ο Καναδός σέντερ, που κατέκτησε την κούπα της EuroLeague με τη Φενέρμπαχτσε το 2025, αποχώρησε προ ολίγων ημερών από τον τουρκικό σύλλογο και πλέον θα αγωνίζεται υπό τις οδηγίες του Βασίλη Σπανούλη.
Τη σεζόν που ολοκληρώθηκε στη EuroLeague μέτρησε 3.9 πόντους και 4 ριμπάουντ κατά μέσο όρο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
“O Khem Birtch στον ΑΡΗ Betsson
Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ Betsson ανακοινώνει την απόκτηση του Khem Birtch έως το 2028.
Ο Καναδός Khem Birtch είναι γεννηθείς στις 28 Σεπτεμβρίου του 1992 και με ύψος 2.06μ. αγωνίζεται στη θέση του σέντερ.
Ο νέος αθλητής του ΑΡΗ Betsson ξεκίνησε την κολεγιακή καριέρα του το 2011 στο University of Pittsburgh. Το 2012 «μετακόμισε» στο UNVL και τους Runnin’ Rebels, όπου στην πρώτη χρονιά ήταν εκ των κορυφαίων στην περιφέρειά του σε ριμπάουντ (10.2) και κοψίματα (3.8).
Το 2014, μετά από ένα σύντομο πέρασμα από τους Miami Heat, αγωνίστηκε στη θυγατρική τους, Sioux Falls Skyforce, με 11.1 πόντους, 9.5 ριμπάουντ, 1.2 ασίστ και 1.8 κοψίματα ανά αγώνα.
Το 2015 έκανε το πρώτο υπερατλαντικό ταξίδι του, για λογαριασμό της τουρκικής Usak Sportif, όπου μέτρησε 10.5 πόντους, 9.1 ριμπάουντ και 1.3κοψίματα.
Το 2016-17 έπαιξε στον Ολυμπιακό, όντας συμπαίκτης του νυν προπονητή του, Βασίλη Σπανούλη, με 7.3 πόντους, 5.6 ριμπάουντ και 1 κόψιμο στη Euroleague. Το καλοκαίρι του 2017 διέκοψε το συμβόλαιό του για να αγωνιστεί στο ΝΒΑ.
Από το 2017 έως το 2021, ο Birtch αγωνίστηκε στους Orlando Magic. Προς το τέλος της σεζόν2020-21 υπέγραψε στους Toronto Raptors, όπου σε 19 αγώνες είχε 11.9 πόντους, 7.6 ριμπάουντ, 1.8 ασίστ, 1.2 κοψίματα. Παρέμεινε στους Καναδούς έως το 2023.
Το 2024 επέστρεψε στην Ευρώπη για λογαριασμό της Girona και το 2024 υπέγραψε στη Fenerbahce. Με την τουρκική ομάδα κατέκτησε τη Euroleague το 2025, δύο νταμπλ, το 2025 και το 2026, ένα Super Cup το 2025, ενώ το 2025 ήταν ο MVP της τελικής σειράς των τουρκικών πλέι οφ”.