ELITE LEAGUE

Elite League: “Όχι” στην αύξηση σε 18 ομάδες, θα δοθεί μία Wild Card

ELITE LEAGUE 2014-2025 / FINAL-4 / 2ος ΤΕΛΙΚΟΣ ΑΝΟΔΟΥ / ΝΕ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ (ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ / EUROKINISSI) ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ - EUROKINISSI

Η σκέψη για συμμετοχή 18 ομάδων στην Elite League της νέας αγωνιστικής περιόδου δεν προχώρησε. Με 16 ομάδες θα διεξαχθεί το νέο πρωτάθλημα, μία Wild Card θα δοθεί και όχι τρεις.

Μία θα είναι η Wild Card που θα δοθεί για την Elite League της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Οι τρεις ομάδες που διεκδικούν μία θέση στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία έχουν καταθέσει πανίσχυρες υποψηφιότητες και γι’ αυτό τον λόγο γεννήθηκε η σκέψη να συμμετάσχουν όλες και να έχουμε πρωτάθλμα 18 ομάδων τη νέα σεζόν.

Αυτή η σκέψη όμως δεν προχώρησε. Συγκεκριμένα, ομάδες από την Elite League ήταν αρνητικές και κάπως έτσι το πρωτάθλημα της επόμενης αγωνιστικής περιόδου θα διεξαχθεί με 16 ομάδες.

Θυμίζουμε ότι Απόλλωνας Πάτρας, Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου και Σπόρτιγκ διεκδικούν μία Wild Card.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ