Elite League: Η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου, πήρε την wild card

Η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου θα συμμετάσχει τη νέα σεζόν στην Elite League, καθώς εξασφάλισε την wild card.
Η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου εξασφάλισε την wild card και θα αγωνιστεί τη νέα σεζόν στην Elite League, καλύπτοντας την κενή θέση που υπήρχε στη διοργάνωση.
Οι Απόλλων Πατρών και Σπόρτιγκ ήταν οι άλλες δύο ομάδες που είχαν καταθέσει υποψηφιότητες στην ΕΟΚ, με την ομάδα της Κρήτης τελικά να εξασφαλίζει την παρουσία της στην ελληνική διοργάνωση, μέσα από τη διαδικασία ειδικής αδειοδότησης.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΕΟΚ
Η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου είναι η ομάδα που θα αγωνιστεί στην Elite League την αγωνιστική περίοδο 2026-27 μέσα από την διαδικασία ειδικής αδειοδότησης.
Η ομάδα της Κρήτης εξασφάλισε την wild card με βάση τα εγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης και την τελική απόφαση της αρμόδιας επιτροπής.
Οι ομάδες που θα αγωνιστούν την σεζόν 2026-27 στην Elite League είναι οι εξής:
ΑΣ Παπάγου
ΝΕ Μεγαρίδος
ΑΕΟ Πρωτέας Βούλας
ΑΓΕ Χαλκίδας
ΑΕ Ψυχικού
ΓΣ ΚΑΕ Λαυρίου
ΑΣΑ Κόροιβος
Πανερυθραϊκός ΑΣ
ΓΣ Σοφάδων
ΑΕΠΣ Μαχητές Πειραματικού Πεύκων
ΑΟ Αμύντας
ΓΣ Κρόνος Αγίου Δημητρίου
ΓΑΣ Κομοτηνή
ΑΕ Γλαύκου Εσπέρου
Πανιώνιος ΓΣΣ
ΑΣΑ Αναγέννηση