EUROLEAGUE

Αυτός είναι ο επικρατέστερος νέος χορηγός της EuroLeague

ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

Η EuroLeague αλλάζει σελίδα και όλα δείχνουν ότι θα έχει έναν πολύ ισχυρό σύμμαχο στο πλευρό της.

Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από τότε που ο CEO της EuroLeague, Παούλιους Μοτιεγιούνας, δήλωνε στην ενημέρωση των δημοσιογράφων της EuroLeague ότι “ο στόχος μας είναι να τριπλασιάσουμε την αξία της EuroLeague μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια” και σήμερα το πρωτάθλημα αλλάζει σελίδα, εγκαταλείποντας μετά από 15 χρόνια κοινής πορείας την Turkish Airlines και προχωρώντας με νέα ονοματοδοσία και καθαρή ταυτότητα στη νέα εποχή.

Φυσικά, πίσω από αυτήν την κίνηση, υπάρχουν και αρκετοί ισχυροί σύμμαχοι. Ο επικρατέστερος ωστόσο νέος βασικός χορηγός της EuroLeague, δεν είναι άλλος από την Etihad. Χωρίςαυτό να σημαίνει ότι παίζει “μόνη της”.

Η αεροπορική εταιρεία που έχει βάση το Άμπου Ντάμπι και συσχετίστηκε με την EuroLeague κατά την περίοδο του Final Four λόγω της ονομασίας του γηπέδου (Etihad Arena) στο οποίο η Φενέρμπαχτσε αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης, φαίνεται ότι έχει διάθεση να ενισχύσει χορηγικά τη νέα σελίδα της διοργάνωσης.

Σε κάθε περίπτωση, όπως τονίστηκε και στην τελευταία ανακοίνωση της EuroLeague, αλλά φάνηκε και στο νέο της logo, η διοργάνωση δεν κατευθύνεται σε νέα χορηγική ονοματοδοσία και προχωρά με το όνομα “EuroLeague” στη νέα εποχή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ