X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τι έφταιξε για τα πολλαπλά λάθη του Λεκλέρ στο GP του Μπαχρέιν

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco prepares for the first practice session ahead of the Formula One Bahrain Grand Prix at the Bahrain International Circuit in Sakhir, Bahrain, Thursday, Feb. 29, 2024. AP PHOTO/DARKO BANDIC

Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε το πρόβλημα στα φρένα της Ferrari SF-24 που τον έκανε εύκολο στόχο για τον Κάρλος Σάινθ και τον Τζορτζ Ράσελ στο πρώτο φετινό GP της Formula 1, και τον άφησε εκτός βάθρου.

Ο Μονεγάσκος οδηγός της Scuderia μπλόκαρε συχνά τα εμπρός ελαστικά του καθώς φρέναρε σε συγκεκριμένες στροφές της πίστας του Σακίρ, στο πρώτο μισό του GP του Μπαχρέιν, και εξήγησε ότι αυτό οφειλόταν σε ένα σοβαρό πρόβλημα που παρουσίασαν τα φρένα της Ferrari SF-24.

Όπως είπε ο Σαρλ Λεκλέρ, το πρόβλημα εμφανίστηκε στον πρώτο γύρο του αγώνα του Μπαχρέιν, πριν ο ίδιος με τη βοήθεια της Ferrari καταφέρει να το θέσει σε έλεγχο περίπου στον 15ο με 20ό γύρο. Και όπως είπε, τα φρένα των δύο εμπρός τροχών παρουσίασαν απόκλιση θερμοκρασίας μέχρι και 100° Κελσίου μεταξύ τους, προκαλώντας φυσικά πολύ διαφορετική αποδοτικότητα στο καθένα,

Ήταν αδύνατον στους πρώτους 15 γύρους, το πρόβλημα γινόταν όλο και χειρότερο με κάθε γύρο. Φρέναρα στις στροφές 9-10 βάσει του προηγούμενου γύρου, αλλά προφανώς ήταν αργά κάθε φορά και το θέμα χειροτέρευε”, εξήγησε ο Λεκλέρ.

Κάθε φορά φρέναρα τρία μέτρα πιο νωρίς, αλλά και πάλι μπλοκάριζαν [οι τροχοί], ώσπου στον 15ο ή 20ό γύρο το θέμα σταθεροποιήθηκε. Η ομάδα μου είπε στη ραδιοεπικοινωνία ότι η διαφορά [θερμοκρασίας] ανάμεσα στο δεξί και το αριστερό φρένο ήταν πάνω από 100 βαθμοί, που είναι τεράστια.

Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα πως το καλύτερο που μπορούσα να κάνω ήταν να φέρω το αυτοκίνητο στον τερματισμό και την καρό σημαία. Το θέμα δεν βελτιώθηκε σε όλο τον αγώνα, αλλά όταν έπαψε να χειροτερεύει είχαμε πιο σταθερή απόδοση, κι αυτό με βοηθούσε να είμαι και εγώ πιο σταθερός”, πρόσθεσε ο 25χρονος.

Και κατέληξε: “Με βάση όλα αυτά, η 4η θέση στον τερματισμό ήταν μια αληθινά καλή προσπάθεια. Αλλά είμαι πολύ απογοητευμένος με τα αποτελέσματα. Ειλικρινά πιστεύω ότι η 2η θέση θα ήταν πολύ πιθανή σήμερα.

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάτι που μπορούμε να κρατήσουμε από τον αγώνα μου. Με εξέπληξαν οι χρόνοι που κάναμε, όταν τους είδα στο τέλος, με ένα αυτοκίνητο που δεν έδινε καμία αίσθηση συγκρότησης.

Χρειάστηκε να αλλάξω εντελώς την κατανομή πέδησης και το μηχανικό φρενάρισμα για να προσπαθήσω να αντιμετωπίσω το μπροστινό δεξί φρένο που δεν δούλευε σωστά. Γενικώς, ο ρυθμός μας ήταν καλύτερος από ό,τι περίμενα με ένα θέμα σαν αυτό. Και είναι δύσκολο να ξέρουμε την αληθινή μας ταχύτητα”, κατέληξε ο Σαρλ Λεκλέρ.

Η Ferrari θα προσπαθήσει να εντοπίσει την ακριβή αιτία του προβλήματος και να το επιλύσει πλήρως για το GP της Σαουδικής Αραβίας, σε μία ακριβώς εβδομάδα (Σάββατο 9 Μαρτίου).

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΜΠΑΧΡΕΙΝ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ