X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Σίγουρος ο Φερστάπεν ότι θα μπορούσε να κερδίσει τον Λεκλέρ στα ίσα στο Μπακού

Ο Φερστάπεν με το τρόπαιο του νικητή στο Μπακού 2022 AP PHOTO/SERGEI GRITS

Ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε ότι θα μπορούσε να είχε κερδίσει το GP του Αζερμπαϊτζάν ακόμα κι αν δεν εγκατέλειψε, με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος στον 20ό γύρο, ο μέχρι τότε πρωτοπόρος του αγώνα Σαρλ Λεκλέρ.

Η Ferrari και ο Σαρλ Λεκλέρ είχαν αποκτήσει ένα σοβαρό στρατηγικό πλεονέκτημα επιλέγοντας και κάνουν νωρίς το πιτ-στοπ τους, στον 9ο γύρο, εκμεταλλευόμενοι το Εικονικό Όχημα Ασφαλείας που είχε επιβληθεί για την εγκατάλειψη της έτερης Ferrari F1-75, του Κάρλος Σάινθ.

Ο Μονεγάσκος είχε ανακτήσει το προβάδισμα του αγώνα που είχε χάσει από τον Σέρτζιο Πέρεζ στην πρώτη στροφή, και ο Φερστάπεν είχε επίσης περάσει τον Πέρεζ με σχετική άνεση - εκμεταλλευόμενος την πολύ ανώτερη πρόσφυση των ελαστικών του σε εκείνο το χρονικό σημείο- ώσπου ο κινητήρας του cavallino του Λεκλέρ παρέδωσε το πνεύμα στον 20ό γύρο.

Για 31 γύρους, έκτοτε, οι Φερστάπεν και Πέρεζ έκαναν έναν χαλαρό περίπατο μέχρι το θριαμβευτικό τους 1-2 στον 8ο φετινό αγώνα της Formula 1, αλλά μετά το τέλος του αγώνα του Μπακού ο Φερστάπεν δήλωσε ότι θα μπορούμε να είχε πάρει τη νίκη από τον Λεκλέρ ακόμα κι αν δεν εγκατέλειπε ο Μονεγάσκος.

"Πιστεύω ότι σήμερα είχαμε εκπληκτική ταχύτητα με το αυτοκίνητο, ήμασταν σε θέση να προσέχουμε τα ελαστικά και θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει και την προσπέραση για την πρωτοπορία", είπε ο Ολλανδός μετά τον τερματισμό. "Αλλά μετά, βέβαια, ήμασταν και πολύ λιγάκι τυχεροί με την εγκατάλειψη [του Λεκλέρ].

Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι το αυτοκίνητό μας ήταν αληθινά καλό σήμερα. Οπότε θα μπορούσα να είχα κλείσει αυτή τη διαφορά. Μετά έπεσε ο αγώνας στα χέρια μιας, και γενικώς είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος με την ισορροπία του αυτοκινήτου σήμερα", συμπλήρωσε ο πρωταθλητής.

Σχετικά με τη δραστική βελτίωση της ταχύτητάς του από τις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές μέχρι τον αγώνα, ο Φερστάπεν εξήγησε ότι όντως είχε επιλέξει ρυθμίσεις προσανατολισμένες περισσότερο για τις συστοιχίες γύρων του GP, παρά για τον ένα γύρο των δοκιμών κατάταξης.

«Αυτό που χρειάζεσαι εδώ είναι να προσέξεις τα ελαστικά σου. Χρειάζεσαι τη σωστή συμπεριφορά των ελαστικών μαζί με γενική πρόσφυση. Οπότε, στο τέλος, το 1-2 που πετύχαμε ως ομάδα ήταν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα σε μια πολύ καλή μέρα για εμάς», κατέληξε ο 24χρονος, μετά την 25η νίκη της καριέρας του και πρώτη στο Αζερμπαϊτζάν.

TAGS FORMULA 1 F1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ