X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP ΜΟΝΑΚΟ

Σάινθ και Πέρεζ άλλαξαν κιβώτιο πριν τον αγώνα στο Μονακό

Ο Κάρλος Σάινθ στο GP του Μονακό AP

Οι δύο οδηγοί αναγκάστηκαν να αλλάξουν και το κιβώτιο, στο πλαίσιο των επισκευών που έκαναν στα μονοθέσιά τους μετά τη σύγκρουση που είχαν στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.

Οι κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου για το Γκραν Πρι του Μονακό τελείωσαν πρόωρα όταν ο Σέρτζιο Πέρεζ έχασε τον έλεγχο της Red Bull και χτύπησε στις μπαριέρες. Ο Κάρλος Σάινθ που ακολουθούσε δεν είδε έγκαιρα τις κίτρινες σημαίες και έπεσε πάνω στο μονοθέσιο του Μεξικανού.

Τελικά, τόσο ο Πέρεζ όσο και ο Σάινθ, εκτός όλων των άλλων απαιτούμενων επισκευών που χρειάστηκαν τα μονοθέσιά τους, αναγκάστηκαν να αλλάξουν και κιβώτιο ταχυτήτων, εν όψει του αγώνα της Κυριακής.

Η εξέλιξη αυτή μέχρι πέρσι θα σήμαινε και για τους δύο ποινή σε θέσεις στη σειρά εκκίνησης. Από φέτος ωστόσο, κάθε πιλότος έχει στη διάθεσή του τέσσερα σετ κιβωτίου ταχυτήτων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Αυτό σημαίνει ότι τόσο ο Σάινθ όσο και ο Πέρεζ διατηρούν τις θέσεις εκκίνησης στο grid για τον αγώνα, με τον Ισπανό να εκκινεί δεύτερος πίσω από τον Σαρλ Λεκλέρ και τον Πέρεζ τρίτο.

Στη Red Bull πέρα από το κιβώτιο, άλλαξαν μεταξύ άλλων την ανάρτηση, την υποβοήθηση τιμονιού, το πάτωμα και την πίσω πτέρυγα. Οι μηχανικοί της Ferrari από την άλλη άλλαξαν προληπτικά το κιβώτιο, μαζί με άλλα στοιχεία του πίσω μέρους του μονοθεσίου.

Οι Ιταλοί προφανώς δεν θέλησαν να την πατήσουν όπως πέρσι, όταν ανακάλυψαν μια αστοχία στον πίσω αριστερό ημιαξόνιο στο μονοθέσιο του Λεκλέρ λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα, γεγονός που ανάγκασε τον Μονεγάσκο να μην τρέξει τελικά.

Δείτε τη σειρά εκκίνησης του GP του Μονακό.

GP ΜΟΝΑΚΟ 2022, ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ FORMULA1/TWITTER
TAGS GP ΜΟΝΑΚΟ FORMULA 1 RED BULL FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ